💬
Logga in
Fuska.se

Mkwii Kontroller?

42 svar · startad

Trådstartare #1

När man spela MKWii har man ju massor av olika kontroll alternativ som Wii Wheel, Wii Remote, GC kontroll och Classoc Controller. Vilken använder ni? Själv så tycker jag att det är självklart att man använder Wii Wheel, tycker man missar en stor poäng i spelet om man inte gör det...

Allting duger för mig, Dock kör jag mest med Wii wheel dock om man är för trött för att ens röra sig funkar Classic utmärkt^^.

Trådstartare #3
↗ till inlägget

Allting duger för mig, Dock kör jag mest med Wii wheel dock om man är för trött för att ens röra sig funkar Classic utmärkt^^.

Classic fungerar som GC kontrollen, va? >:3

Nja ungefär, Har bara prövat GC kontrollen en gång och tycker inte den är så himla skön . Dock vet jag intte vilken kontroll jag kommer använda i SMBB . Vill köra med GC kontrollen men vill ha nån fräsct kontroll alternativ.

Trådstartare #5
↗ till inlägget

Nja ungefär, Har bara prövat GC kontrollen en gång och tycker inte den är så himla skön . Dock vet jag intte vilken kontroll jag kommer använda i SMBB . Vill köra med GC kontrollen men vill ha nån fräsct kontroll alternativ.

Spelar SSBB med Wii Remoten, funkar prima. :D

Det är så j*vla äckligt o köra med wii wheel

kör med nunchuk + kontroll

Trådstartare #7
↗ till inlägget

Det är så j*vla äckligt o köra med wii wheel

kör med nunchuk + kontroll

Äckligt? Det är den ultimata känslan, eller är du åksjuk? >:3

Wii-wheel till 100% för mig

Man måste ju svänga hur olika mkt som helst för varje olika motorcykel/kart. >,>

2 May 2008
Trådstartare #10

Det måste var enklare att spela med Classic eller GC kontrollen. :P

det är det nog. men jag har inte det alternativet :P har bara en kontroll, å nunchucken har jag fortfarande nte hemma

Trådstartare #12

Har tre alternativ...

GC, Wii Wheel och Remote + Nunchuk.

Wii Wheel är bäst !! :lol:

Ja wii wheel är klart bäst

Jag kör med Wii Wheel.

3 May 2008

Kör också med Wii Wheel men jag funderar på att testa med något annat alternativ eftersom alla säger att det är lättare då :)

Senast ändrad:

Ja det är säkert lättare med nunchuk

6 May 2008

Jag kör med Wii Remote (utan Wii Wheel).

Trådstartare #19

Då kan du ju lika gärna köra med Wii Wheel. >_<

Han kanske tycker det är mysigare utan Wii Wheel.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in