jag brukar inte göra så jättemycket, men jag undrar hur mycket ni brukar göra? säg då osså vad ni brukar göra!
Hur Mycket Brukar Ni Hjälpa Till Där Hemma?
Inte så mycket jag är ganska lat, plockar ur diskamaskinen ibland.. Dammsuger mitt rum ibland, på sommrarna klipper jag kanske gräset lite då och då.
Gör nog inte så mycket mer, men det är alltid nåt, det jag gör.
Det beror helt på.
hur menar du?
Jag hjälper till ibland. Då brukar jag städa mitt rum..
ibland...men ja e ganska lat...
Jag menar att jag brukar hjälpa till olika mycket beroende på hur mycket jag har gjort och vilket humör jag är på.hur menar du?
Jag damsuger hela huset, går ut med min hund, plockar undan grejer!
Gör nog det här varannan vecka :P
Jag hjälper till med det mesta men jag får ju en liten slant om jag hjälper till lite xtra
olika,beroende på läget.
ok själv e jag ganska lat faktiskt hehe...
jag städar undan mina spel i rummet o skottar snö i sommarn brukar jag vattna blommerna klicka alt o gräs o sånt o hjälpa min mamma i köket
fast när vi blir stora kommer vi vara som våra föräldrar
Hej!
Jag brukar dammsuga, diska och gå och handla.
hmm, städar mitt rum, klipper gräset, kanske lite andra småppgifter som att posta brev o sånt
jag är it-geniet i huset :lol: :D :P
Hjälper till med lite av varje...
varje vecka städar man ovanvåningen, jag och syrran turas om med badrummet..
ibland städar man undervåningen åt föräldrarna och lite sånt
städar kaninburen varannan vecka (turas om med syrran igen)
tömmer och fyller diskmaskinen varannan gång
och lite till
- ps. toaletter STINKER efter en vecka
Nja jag brukar plocka ut disken,städa rummet på sommarn så klipper jag alltid gräset! Har också 2 kaniner men dom sköter syrran om. jag vet inte ens vad dom heter =/ hehe
jag dammsuger, moppar, diskar, lagar mat, plockar undar saker, tvättar kläder, viker kläder...finns fler saker oxå, orka ränka upp allt...
Tänk o få lön för att fixa med en dator :lol:jag är it-geniet i huset :lol: :D :P
*drömmer mej bort*