Vilket spel tycker ni??
Vilket Spel Ska Jag Köpa?
Vilka spel har du då?
↗ till inläggetVilka spel har du då?
Dom där uppe :huh:
Du gjorde omröstningen efter jag skrev det <_< inte lätt att veta
Jag tycker att du ska köpa båda för GH3 är ju väldigt kul och man kan inte missa SSBB
Nu ändrade du igen, är MK Mario Kart?
↗ till inläggetDu gjorde omröstningen efter jag skrev det <_< inte lätt att veta
Jag tycker att du ska köpa båda för GH3 är ju väldigt kul och man kan inte missa SSBB
Jag vet jag fattade inte riktigt hur man gjorde först :lol:
Ok men nu har du ändrat igen. MK är Mario Kart Wii va? Ja, vänta på SSBB då lr både Gh3 och SSBB om du har mkt pengar
mk är mario kart.
Svårt, står ju helt klart imellan SSBB och MKWii, gör det enkelt för dig. Köp först MKWii, sedan köper du SSBB om 2 månader. Eller så beställer du en Freeloader och SSBB på nätet...
↗ till inläggetVadå står helt klart mellan MKWII och SSBB. Är inte GH3 roligt?Svårt, står ju helt klart imellan SSBB och MKWii, gör det enkelt för dig. Köp först MKWii, sedan köper du SSBB om 2 månader. Eller så beställer du en Freeloader och SSBB på nätet...
↗ till inläggetInte på Wii...↗ till inläggetVadå står helt klart mellan MKWII och SSBB. Är inte GH3 roligt?Svårt, står ju helt klart imellan SSBB och MKWii, gör det enkelt för dig. Köp först MKWii, sedan köper du SSBB om 2 månader. Eller så beställer du en Freeloader och SSBB på nätet...
Det är inte så stor skillnad
Tyckte det var ett svårt val mellan MKwii å SSBB men röstade på MK
↗ till inläggetJo. Gittaren är skit dålig på Wii.Det är inte så stor skillnad
Jag tycker att den är helt okej
Jag har bestämt mig för att köpa SSBB.
Men ä verkligen gitarren i gh3 till wii så dålig? :huh:
↗ till inläggetJapp, liten och äcklig.Jag har bestämt mig för att köpa SSBB.
Förresten så ska du köpa MKWii nu, och SSBB när det kommer till Sverige, mycket smartare än att bara köpa SSBB och Freeloader. <_<
Jaja jag tycker att GH3 och MKWII är ungefär lika roligt men SSBB är ett måste om man har wii.
↗ till inlägget↗ till inläggetJapp, liten och äcklig.Jag har bestämt mig för att köpa SSBB.
Förresten så ska du köpa MKWii nu, och SSBB när det kommer till Sverige, mycket smartare än att bara köpa SSBB och Freeloader. <_<
men gitarren är liten på alla konsoller, är den ännu mindre på wii??? :huh:
Guitar Hero av dessa, fast bäst tycker jag Metroid Prime är.
↗ till inlägget↗ till inläggetJapp, liten och äcklig.Jag har bestämt mig för att köpa SSBB.
men gitarren är liten på alla konsoller, är den ännu mindre på wii??? :huh:
Nej, på PS2 och PS3 är den större och skönare. På 360 har jag aldrig provat gitarren.