Classic, har inte kvar min GC kontroll. :(
Ssbb Kontroller
Jag kör med Game Cube kontrollern
Har inte testat wii kontrollen till SSBB än xD
gamecube kontrollen är ju klart bäst man körde ju med när man spelade melee och brawl är ju bara en förbättring :rolleyes: ;)
Kör med Wiiremote och nunchuk. Funkar väl bra.
hehe NGC controllen såklart den är man ju bäst med :P (just nu )
Men man ska alltid testa de andra !!
classic controll
Jag vet inte. Ska testa alla.
13 dagar kvar.xD
Lär nog köra med gamecube kontrollen oftast. Är så van med att ha den till SSBM
↗ till inläggetDet går ju fort på sommarlov oxå.13 dagar kvar.xD
↗ till inlägget↗ till inläggetDet går ju fort på sommarlov oxå.13 dagar kvar.xD
Mmm, nu ä det bara 11 dagar kvar.
NCG kontrollen tror jag blir bäst men wii remote kan nog också va rätt kul...
men jag spelar nog på NCG kontrollen
varför köper man ens en classic kontroll när NGC kontrollerna är billigare och funkar till samma spel??
Det blev iaf som jag trodde att ja körde med nunchuck & remote
↗ till inläggetJa det känns skönast tycker jag.Det blev iaf som jag trodde att ja körde med nunchuck & remote
vet inte
↗ till inlägget↗ till inläggetJa det känns skönast tycker jag.Det blev iaf som jag trodde att ja körde med nunchuck & remote
Skönast? För mig blir det helt cp när jag ska köra med nunchuken, kör bara med wiimoten fast jag vet inte om jag kanske ska byta till NGC kontrollen istället för att det är inte så lätt att "ta tag" i motståndare med - (minus) knappen.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet blev iaf som jag trodde att ja körde med nunchuck & remote
Ja det känns skönast tycker jag.
Skönast? För mig blir det helt cp när jag ska köra med nunchuken, kör bara med wiimoten fast jag vet inte om jag kanske ska byta till NGC kontrollen istället för att det är inte så lätt att "ta tag" i motståndare med - (minus) knappen.
Det är dock svårare att greppa med både A + B, om man kör Wii-mote & nunchuk combot :>
↗ till inlägget↗ till inläggetDet blev iaf som jag trodde att ja körde med nunchuck & remote
Ja det känns skönast tycker jag.
Ja jag har ingen GC kontroll då. virtual console är skitäcklig, liten. Bara wii remoten känns konstigt tycker jag. Så det blir både nunchuk och remote för att jag inte orkar vänja mig vid något annat.
Remote är den sämsta och GC den bästa, rätt sjukt egentligen.