Hoppa till innehåll

Team Fortress 2


Aircondition
 Dela

Rekommendera inlägg

Då när de nya achievmentsen för medic trillat in skulle det varit trevligt med en übersaw. Just nu har jag 26/38 som jag fått genom fair-play. De andra är dock alldeles för svåra, och mitt tålamod är för dåligt, så därför har jag tänkt farma upp resten. Har just nu bara en IRL-kompis som spelar TF2 och söker därför några som skulle kunna tänka sig att vara med i farmingen. Ni hjälper oss, vi hjälper er. Vet inte riktigt hur många TF2-spelare vi har på forumet, men det lär väl märkas. Skulle behöva minst två spelare i alla fall som kan tänka sig att hjälpa till.

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trevligt, trevligt. Idag och imorgon har jag dock inte så mycket tid för jag ska iväg på fotbollscup (min kompis också). Får se om vi kan hinna med det också.

 

Jag behöver den med heavy + medic där man ska ha 20 assist, den med heavy + medic där man ska döda två personer genom melee på en enda über. Den går att fixa om två av personerna skadat sig själv lite innan så att de har minimal hälsa. Blir lite svårt att hinna med annars eftersom det bara är en über. Vi kan också göra den med demoman + medic, när man ska spränga 5 byggnader på en über. Även den med medic + medic när man ska ha 5 kills. Också den när man ska stoppa några när de tar en control point. Sen har jag nog inte så många fler jag behöver, i alla fall inte om vi inte är mer än 4 personer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, behöver alla där förutom demoman och medic, men jag hjälper såklart.

 

Och sen den där med att scouten ska döda 3 med en enda uber behöver jag, också achievementen som man ska ta uber direkt före en crit träffar en, det går nog med en demoman som plantar stickys tills det kommer upp en crit sticky, och sen räkna ner.

Den med att soldiern ska spränga 5 stycken i en enda ubercharge behöver jag också.

Behöver också den som man ska vara först att switcha till en medic i ett team och hela en som ropat medic med 500.

Och sen den med att man ska ubercharga 2 stycken samtidigt, vet ej om den är buggad eller om jag gjorde fel förra gången jag gjorde den.

 

Det är alla innan jag når Milestone 3.

 

Men om jag hjälper er, så ska ni hjälpa mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yes, vi hjälper självklart alla med alla, men vi behöver vara lite fler för att t.ex. kunna klara den med über på Soldier. Behöver också den med att ha högst poäng i ett team med sex personer eller fler. Just nu är vi ju fyra, så bara två till hade räckt.

 

Jag har inte förstått "Save a failing teammate from dying on impact". Är det den du menar med crit före über? Jag klarade två übercharge på en gång. Klickade bara som f*n och efter ett tag kom det upp att jag hade fått achievmenten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag menar Triage.

 

"Save a falling teammate from dying on impact"

 

Med den så menar dom att, man ska rädda en fallande kompis från att dö, alltså,

Vi säger att en scout har lite liv, och ska hoppa från Sniper platsen på 2fort, men missar "taket" och landar på marken, och sen dör han eftersom han hade inte så mycket liv kvar, men man kan rädda han genom att just när han hoppar placera en helings gun på han.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hjälper väldigt gärna till med achievementen bara ni hjälper mig :D . Jag har fått några achievements genom att köra på banan ''Achievementbox_b3'' B) men just nu har jag bara 20/39 :( Vilket innebär att jag har ''Milestone 1'' vilket också innebär att jag har ''The blutsauger'' Men inget mer. Så jag vill gärna ha hjälp av er samtidigt som jag ger er hjälp. Adda mig på Team fortress 2 ;) . Jag heter: ''dOnUt!?'' (utan quote tecken). :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...