Plankan Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag kan inte bestämma mig! Om jag tar Ps3 så får jag GTA IV Och något anna spel... Eller ska jag ta Wow?? Eftersom alla mina polare kör wow så kan jag inte bestämma mig! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) D*da dina polare så slipper du bli kontrollerad av de. ;| Men helt ärligt så tycker jag du ska köpa PS3 + GTA IV. GTA IV är värt mer än dubbelt så mycket som WoW (i mina ögon). Och WoW kostar ju varje månad så... Tillslut blir det dyrt. Fast det är ju du som bestämmer så... Du väljer Redigerat 2 Maj 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 jag tycker ps3 och gta IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 World of Warcraft är ett väldigt bra nej vänta utan tvekan det bästa mmorpg spelet jag nånsin har kört och du kommer ha sjukt kul och darför slösa bort otroligt mycket värdefull tid som bör utnyttjas till viktigare saker i livet. Specielt i 13-16 års åldern. Så skippa World of Warcraft. (Eftersom inom minst 1 år kommer du märka hur upprepande WoW blir och hur mycket tid du lägger ner på ingenting att du blir så besviken på dig själv, vilket jag blev ialla fall) Välj PS3:an och njut av dom grymma spelen du kommer få uppleva 2008/2009. PS: Fortfarande ditt beslut, fast tänk framtid.. tänk framtid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Vad f*n, wow är roligt ett tag, men sen efter ett par månader blir det urtråkigt, att springa och döda folk när man är på lvl 30 - urtråkigt. Är inte värt att ens spela om man inte är 60+, då börjar det "riktiga". Välj PS3 och GTA IV för f*n, du vinner mycker mer på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Jag kan inte bestämma mig! Om jag tar Ps3 så får jag GTA IV Och något anna spel... Eller ska jag ta Wow?? Eftersom alla mina polare kör wow så kan jag inte bestämma mig! :(Jag har spelat WoW sen jag var 9, och för i h*lvete börja inte spela skiten! Du blir bara beroende. ._. Det är roligt i början, men sen är det urtrist men då är det för sent. PS3 och GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 okej, tack killar/tjejer. Jag har bestämt mig... Det Blir................................. World of warcraft!! Naej! Bara skoja det blir Ps3 + GTA IV. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.