Hoppa till innehåll

Säljer Min Tibia Acc!


 Dela

Rekommendera inlägg

Hej säljer mitt tibia acc för 400 kr!

 

Accet innehåller 3 gubbar

 

Visa är prem!

 

NR:1

Namn:Pitik

lvl:65

CC:76

 

http://enscreenshots.softonic.com/s2en/650...876/3_witch.jpg

 

 

Nr:2

Namn:Antxon Koperfil

lvl:35

CC:28

 

http://img.villagephotos.com/p/2007-6/1264386/Tibia.jpg

 

 

P.s I bilden är det han med vit tröja och gult liv som är Antxon Koperfil

 

Nr:3

Namn:Shezix Niel

lvl:42

CC:54

P.s Har bättre EQ i dp:n!

p.s Han med blå är Shezix Niel!

 

http://img504.imageshack.us/img504/6808/tibia11lj5.jpg

 

 

p.s kANSKE SÄNKER PRISET TILL 350KR!

HOPPAS NI GILLAR GUBBARNA!

OM DU ÄR INTRESSERAD

SÅ MAILA DÅ TILL MIG!

E-MAIL:[email protected]

TITTAR PÅ MAIL VARJE DAG!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan allesammans. Jag spelar Tibia och är rätt erfaren om spelet. Jag skulle vilja säga att det där Tibia kontot är falskt. Gå inte på det, han scammar. För det första, den där bilden på Pitik är tagen från Tibia.com pictures (jag har sett den själv där) och dessutom säger han att Pitik är lvl 65, men där står det att den är 125 om jag minns rätt. Och notera att han skriver att "vissa" är prem. Det går inte.. På ett Tibia konto så är ALLA prem. För att lita på mig, gå in på Tibia.com och sök på gubben "Pitik" (Tibia.com, Characters, och sen skriver ni in namnet.) Jag sökte på Pitik och det stod att den var level 1 och deleted, och.. det stod "NEVER LOGGED IN"

 

KÖP INTE HANS GUBBE. HAN HAR INGEN, HAN FÖRSÖKER BARA SCAMMA ER. Lita inte på honom. Alexmini, lyssna på mig. ;P

 

Så..

 

Tack för mig! =)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n vilken noob, sökte på Antxon Koperfil och den andra... De är ju från Polen eller nåt. Orka noob scammers...

De tror att de kommer lyckas men de är för efterblivna för att inse att de blir bustade! F**k you scammer xD

 

 

Lol ZiLlb0r, tror jag också-.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

J*vla f*ck*ng noob! >:( Alexmini du har hackat dig in på min användare och gjort tråden>:( Jag ska Pk:a dig på RL DIn J*vla Nörd!!!!!

Olaga hot? Dessutom ska du inte skylla på Alexmini, lögnarfan. Du är en scammer och det har vi fått se förut också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lär dig att inte scamma för annars kommer en och dra dig i samma(rimmade)

 

 

_______ ____ ____ ______

/ \ | \ / | / \

| | | \ / | | \

| | | \ / | |

| | | \ / | | ''''' \

| | | \ / | \________|

\_______/ | |

 

gjorde fel där uppe^^

 

 

_______ ____ ____ ______

/ \ | \ / | / \

| | | \ / | | \

| | | \ / | |

| | | \ / | | ''''' \

| | | \ / | \________|

\_______/ | | ...

 

vill gärna köpa Shezix Niel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ne asså jag känner Alexmini IRL som heter robin jag glömde mitt lös till min användare här och då skrev jag ner den på en lapp (fick nytt lös) Sen så tappade jag bort lappen efter att jag hoppade stutsmatta med robin. Sen så hittade jag lappen och sen när han skulle hem så hade han tagit lappen och då hitade jag min lapp där jag skrev mitt lös. Robbin hade kopierat han hade skrivit av mitt lös.

 

Hur kanske undrar ni? Jo efter som att han skulle gå på toa sa han när vi hoppade stutsmatta och det va då han skrev ner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...