Hoppa till innehåll

Hjälp Med Installation, Oblivion Knights Of The Nine.

Rekommendera inlägg

Gäst EDOBEM
Skrivet (redigerat)

Det går inte att installera,hjälp

när jag ska installera Knights of the nine version 1.1 så kommer detta felmeddelande upp:

"Old File not found. however, a file of the same name was found. no update done since file contents do not match"

när jag trycker på ok så händer detta :

samma meddelande kommer upp igen men med namnet "patch error" sen stängs allting ner.

Redigerat av EDOBEM
Skrivet

Vad bra att du beskriver exakt vad som händer, så att vi får en tydlig uppfattning precis om vad problemet gäller. Dessutom är det trevligt att du postar screenshots, vilket gör det ännu lättare, och dessutom brevid dessa förklarar på ett utförligt sätt vad som händer. Jag tycker att fler borde vara som EDOBEM, då skulle internet vara mycket härligare att surfa på. Tack, tack, för att du är så bra. :rambo:

Gäst EDOBEM
Skrivet

:) Förra gången jag gjorde en tråd om det här så svarade ingen och nu när jag inte skrev exakt vad som hänt så har ngn svarat :D

Tråden

Jag skrev så här:

när jag ska installera Knights of the nine version 1.1 så kommer detta felmeddelande upp:

"Old File not found. however, a file of the same name was found. no update done since file contents do not match"

samma meddelande kommer upp igen men med namnet "patch error" sen stängs allting ner.

Skrivet (redigerat)

:) Förra gången jag gjorde en tråd om det här så svarade ingen och nu när jag inte skrev exakt vad som hänt så har ngn svarat :D

Tråden

Jag skrev så här:

Låter som om du har moddat en fil som behövdes för att updatera.

Alltså du behöver orginal filen.

Redigerat av StriKers
Gäst EDOBEM
Skrivet (redigerat)

Jag tkr det är väldigt onödigt att lägga ner 149 spänn på ett spel och sen kan man inte köra det.Ingen som vet?

Alla mina 869 fm till den som fixar felet.

Redigerat av EDOBEM
Skrivet

Som jag sa så har du en en moddat fil som behöver vara orginal. Förmodligen är det oblivion.exe om du använd något för att modda den. Installera om spelet och testa sen.

Gäst EDOBEM
Skrivet

Det finns inget annat man kan göra? har ju en lv 38 som helst inte ska försvinna :P(Alltså vanliga Oblivion fungerar)

Gäst EDOBEM
Skrivet

När jag ska installera om oblivion så fattas någon fil "Data.7" tror jag den hette, inget annat sätt?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...