Gäst EDOBEM Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) Det går inte att installera,hjälp när jag ska installera Knights of the nine version 1.1 så kommer detta felmeddelande upp: "Old File not found. however, a file of the same name was found. no update done since file contents do not match" när jag trycker på ok så händer detta : samma meddelande kommer upp igen men med namnet "patch error" sen stängs allting ner. Redigerat 16 Maj 2008 av EDOBEM Citera
Aircondition Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 Vad bra att du beskriver exakt vad som händer, så att vi får en tydlig uppfattning precis om vad problemet gäller. Dessutom är det trevligt att du postar screenshots, vilket gör det ännu lättare, och dessutom brevid dessa förklarar på ett utförligt sätt vad som händer. Jag tycker att fler borde vara som EDOBEM, då skulle internet vara mycket härligare att surfa på. Tack, tack, för att du är så bra. :rambo: Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 :) Förra gången jag gjorde en tråd om det här så svarade ingen och nu när jag inte skrev exakt vad som hänt så har ngn svarat :D Tråden Jag skrev så här: när jag ska installera Knights of the nine version 1.1 så kommer detta felmeddelande upp: "Old File not found. however, a file of the same name was found. no update done since file contents do not match" när jag trycker på ok så händer detta : samma meddelande kommer upp igen men med namnet "patch error" sen stängs allting ner. Citera
Khazar Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 har du installerat patchen som följt med på skivan? Citera
Apex Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) :) Förra gången jag gjorde en tråd om det här så svarade ingen och nu när jag inte skrev exakt vad som hänt så har ngn svarat :D Tråden Jag skrev så här: när jag ska installera Knights of the nine version 1.1 så kommer detta felmeddelande upp: "Old File not found. however, a file of the same name was found. no update done since file contents do not match" när jag trycker på ok så händer detta : samma meddelande kommer upp igen men med namnet "patch error" sen stängs allting ner. Låter som om du har moddat en fil som behövdes för att updatera.Alltså du behöver orginal filen. Redigerat 10 Maj 2008 av StriKers Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Jag tkr det är väldigt onödigt att lägga ner 149 spänn på ett spel och sen kan man inte köra det.Ingen som vet? Alla mina 869 fm till den som fixar felet. Redigerat 16 Maj 2008 av EDOBEM Citera
Apex Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Skrivet 16 Maj 2008 Som jag sa så har du en en moddat fil som behöver vara orginal. Förmodligen är det oblivion.exe om du använd något för att modda den. Installera om spelet och testa sen. Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Skrivet 17 Maj 2008 Det finns inget annat man kan göra? har ju en lv 38 som helst inte ska försvinna :P(Alltså vanliga Oblivion fungerar) Citera
Khazar Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Skrivet 17 Maj 2008 spara mappen som din lvl 38 är sparad i då?-,- mina dokument/my games/oblivion, resten borde vara self explanatory Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Skrivet 17 Maj 2008 När jag ska installera om oblivion så fattas någon fil "Data.7" tror jag den hette, inget annat sätt? Citera
Apex Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Bara ta bort allt i din oblivion mapp stoppa i skivan och isntallera igen. Redigerat 17 Maj 2008 av StriKers Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.