💬
Logga in
Fuska.se

Din Klädstil

26 svar · startad

Tjena! Vad har ni för klädstil? :P själv har jag alltid på mej: tajta stuprörs brallor, band t-shirts, och covverse skor. B)

Cool t-shirt med band tryck (RHCP :cool: eller en gitarr typ) och mjukis byxor(typ tränings byxor) :)

Sånt är :cool: tycker jag.

Haha, :cool: FTW!!

Senast ändrad:

11 May 2008

En svart T- tröja, gärna en öppen College tröja, annars utan dragkedja. Och aningen stora, pösiga jeans som hänger lagom myckt, inte så att man ser röven, men lite iaf, och kalsonger av något okänt lågprismärke och strumpor från Ge- Kås.

hood tröja med jeans eller hood tröja med snickar byxor eller mjukis brallor. Brukar använda Puma hoods. Går sällan i bara t-shirt. och ja har oftast skate skor (DC, vans, mm)

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Tjena! Vad har ni för klädstil? :P själv har jag alltid på mej: tajta stuprörs brallor, band t-shirts, och covverse skor. B)

Samma här : > alltid. (Y)

Brukar ha på mig någorlunda tajta Slim Jims, huvtröja med dragkedja, någon t-shirt med roliga tryck och Converse-dojjor.

Jeans, inte tajta eller pösiga, band t-shirt, luvtröja. Slänger på mig en palestinasjal om det är ruggigt ute eller om jag känner för det.

12 May 2008

Rätt tajta jeans mot låren på häng så klart ;) Eller Surf-badbyxor, ganska stor t-shirt eller en ganska liten ;) och en dragkedjs tröjja över , det med ett par sockar och vans :)

Hood med diverse propaganda och jeans.

Piké och jeans.

Pike och jeans ibland, annars mjukis och munktröjor.

13 May 2008

T-shirt, jeans och skateskor

14 May 2008

Hood tröja eller longsleeve med något band och pösiga jeans.

15 May 2008

Det är väldigt blandt o:

Jag har allt från stupprörsjeans till hängiga jeans (kommer inte på vad det heter xD), jag gillar band t-shirt, men har inte tillräckligt för att ha det jämt så har det när jag har mina skjortor (: Annars har jag hood- tröja eller något svart med dragkedja :3

Oftast är allt utom byxorna svarta. Är sällan några svarta byxor.

Mina kläder kanske inte kan beskrivas som särskilt tjejiga, men det struntar jag i. : D

17 May 2008

Det som finns. Jag köper aldrig kläder, bara morsan gör det. Jag tar bara på mig nåt. Aldrig nånsin köpt kläder själv eller brytt mig om kläder för den delen...

24 May 2008

Band tröja, Jogginbyxor/Diesel Jeans. Ofta en svart tröja. Såndär svart "Emo" sjal. Inte en riktig Palestina sjal.

Allt värkar gå åt h*llvete för mig lulz

Vad som finns till hands.

25 May 2008
Moderator

Jag är typ en kopia av Slash, bara svart, håret skilljer bara ( långt, svart och tunnt ), brukar gå med en svart hatt som jag köpte för 500kr :o Men många säger att jag e en wannabe, det är jag ju också ;)

Jag har ett par strumpor där det står I ♥ Nationaldemokraterna. En keps med en gubbe som säger: Who's the gay? I am! En tröja med en sån här på: *__* . Ett par byxor som är specialgjorda för cp-barn. Kalsonger med musse pigg. Det var väl allt.

↗ till inlägget

Jag har ett par strumpor där det står I ♥ Nationaldemokraterna. En keps med en gubbe som säger: Who's the gay? I am! En tröja med en sån här på: *__* . Ett par byxor som är specialgjorda för cp-barn. Kalsonger med musse pigg. Det var väl allt.

Hm, du skulle kunna starta en blogg, bara med inlägg om vad du har på dej.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in