Pedemaster Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) hej. Jag har ett problem. För varje spel jag spelar och ska spara så går det inte. Datorn säger att det inte går att spara. Den säger så på alla spel. Varför? Och hur kan jag fixa det? Blir glad för ett bra svar tack :) Redigerat 11 Maj 2008 av Pedemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Det kan bland annat bero på följande: 1. Du har inte tillräckligt med utrymme på hårddisken. Ta bort lite skit. 2. Du har inte rättigheter till att spara filer på hårddisken. Prata med datorns ägare om detta. Redigerat 11 Maj 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Svar på dina frågor 1. Jag har över 200 gb ledigt och totalt 320 gb. 2. Jag är ägaren. Det är min dator. Men den säger att ja inte har rättigheter att spara det har nyligen blivit så de va inte så förut. Varför? Och hur fixar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Virus, kanske... Har du Windows XP Pro eller Home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Jag har Windows Vista. Men jag har just lärt mig hur jag ska fixa. Jag tar bara öppna som administratör så går det. Men något måste vara fel. För att förut så gick ja bara in och spara utan admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Kör diskrensning och virusrensning så kanske det funkar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 ok tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.