Hoppa till innehåll

Bort Med Ohyran!


STFU
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst robloxSpelare

Fuck off and die, nannanaananaaaa

KUNG.

vad du är fjantig. Redigerat av robloxSpelare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Logfan

Jag stör mig på folk som tror att dem är bättre än oss 96, bara för att dem råkar vara 15 år?, who really gives a fuck? Jag bryr mig för f*n inte om ni är 4 år äldra, jag kan ändå vara lika mogen som er?

Så sluta hacka på oss som är 95-97!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

KAn du länka till nån onödig tråd jag har gjort?

 

nu ska jak ega dig litte gran http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=102377&hl=

 

 

95:or eger ju :D vi kann stava jete bra tyker jak ialafall!!!1!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!one!!!!!!!!!!!!!1!!!

 

Skoja, tycker att vissa 97:or är jobbiga men vad ska man göra åt saken? Låt dom va vad stör det er? Fast ibland kan det vara jobbigt med att typ nån som inte vet överhuvud taget vad tråden handlar om sen kommer han in och skriver nåt som typ "Jag vet inte :unsure: " eller så. 95:Or är faktiskt coola, jag tycker alla som är födda 1990-1999 är coola eftersom vi är dem som föddes i det sista 10 talet av 1000-talet :D Tänk vi är historiska om typ 1000 år till kanske nån människa säger "OH COOLA (på den tiden kommer coola betyda kolla)DEN SNYGGE ***** SPELADE VM FINAL I FOTBOLL I DEN HÄR ARENAN OCH HAN HETTE ARSENALGEEK I FUSKA.SE". :D

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om en grupp dumma männiksor utgör en hel generation då?

Men om det finns undantag *host*som mig*host*?

 

Du är absolut inte ett undantag. Du spammade sönder hela Kattgruppen, vilket jag anser vara väldigt omoget.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...