↗ till inläggetJag ser inget inlägg av STFU där... <_>skaparen av den här tråden är också smittad av 97a syndromet http://www.fuska.se/forum/Arbete_I_Hemkunskapen-t105749.html
jag menar, titta bara, han sa att han inte hittade något och sen skrev någon annan en länk till wikipedia-,- snacka om att inte förstå hur google funkar-,-
Bort Med Ohyran!
↗ till inlägget↗ till inläggetJag ser inget inlägg av STFU där... <_>skaparen av den här tråden är också smittad av 97a syndromet http://www.fuska.se/forum/Arbete_I_Hemkunskapen-t105749.html
jag menar, titta bara, han sa att han inte hittade något och sen skrev någon annan en länk till wikipedia-,- snacka om att inte förstå hur google funkar-,-
Jag tror han menade skaparen av tråden han länkade.
↗ till inläggetKänner mig lite av en hycklare, JET minns du inte när du var likadan? Jag minns iallafall det. (När jag var likadan)Jo, visst, dom är jobbiga, stavar dåligt och är allmänt okunniga, så jag är med i kampen!
Men jag bär ändå min egna avatar. ;)
Men de ska ändå ut!
↗ till inläggetOfta du har varit 97:a. O:↗ till inläggetKänner mig lite av en hycklare, JET minns du inte när du var likadan? Jag minns iallafall det. (När jag var likadan)Jo, visst, dom är jobbiga, stavar dåligt och är allmänt okunniga, så jag är med i kampen!
Men jag bär ändå min egna avatar. ;)
Men de ska ändå ut!
Jag trodde du var 15 eller nåt när du var 9. ;__;
↗ till inläggetFörsöker du påstå att du har vunnit all respekt från mig?↗ till inläggetÄr du bara dum eller försöker du bli hatad?Och ni är så mognare än 97:or som trackar på de mindre, som om ni inte vart personer som hade svårt och skilja på å-o och ä-e.
Vi har alla varit som 97:orna är idag - Men på vår tid fanns det ingen som hade vett nog att göra ngt åt det- Så nu ser vi till att göra det!
Självklart skulle jag inte blivit glad om jag inte skulle fått vara här när jag var i deras ålder, men jag skulle gotten over it. Detta är för forumets skull, ett ställe där man ska kunna diskutera ämnen på en nivå som passar- Men det funkar inte med 97:orna.
Det kvittar om 97:orna säger liksom "okej, jag ska försökam bete mig moget", för det kan de inte, även om de försöker- Wisdom kommer med tiden, och under den tiden så ska ni hålla er borta. Gå och invadera fuska.nu istället lol xD
fattar inte att tråden finns,konstig att admin inte har reagerat
§1, §3.2 - Tråd Låst.