💬
Logga in
Fuska.se

Varför

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag hade 5 tim musik på datorn för ett tag sen och jag skulle lägga dom i en speciell mapp så fick min dator nåt fel så den slängde bort all musik :(

Men som tur är så har jag fixat alla låtar utom 2 st och det är "jag är en tönt som spelar counter-strike" och Übermech of K.E.F (kom inte ihåg vad låten hete),så nu undrar jag är det nån på forumet som antingen har dom eller vet vart man kan ladda ner dom.

Oj 5 timmar....

Nivå 0 · Nykomling

hmm....asså 5 timmar...de e ganska mycke...ja kan se om ja har den...

Nivå 0 · Nykomling

otur

Nivå 0 · Nykomling

Jag ahr ungefär 8,5h musik(inte medräknat musikvideos)

22 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling

Nu snackar vi inte om hur mycket musik man har på datorn utan Schassens problem! Och Scahssen... har du andvänt sökmotorn i datorn och kollat om din mapp har hammnat någon annanstans...?

Nivå 0 · Nykomling

snacka om otur asså!! jag tror inte jag har haft nån sån otur...inte vad jag vet iaf

23 Mar 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #8

Nu snackar vi inte om hur mycket musik man har på datorn utan Schassens problem! Och Scahssen... har du andvänt sökmotorn i datorn och kollat om din mapp har hammnat någon annanstans...?

tack Zion :)

Jag hade tur jag fick dom 2 låtarna jag sökte av min kompis och jag har kopierat från cd-skivor resten av musiken jag tappade bort,så nu är snart all min musik tillbaka :D

Nivå 0 · Nykomling

va bra då!

Hej!

Synd, om dig. ;)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

jo men jag har nu återstlt all musik och lite till

Nivå 0 · Nykomling

Gött!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in