Läste denna artikel precis.. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article2478765.ab.
Hur stor är chansen att nåt inträffar?
Skulle det kunna förändra Europas relation till terroismen?
Hur stor är chansen att det blir krig?
Läste denna artikel precis.. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article2478765.ab.
Hur stor är chansen att nåt inträffar?
Skulle det kunna förändra Europas relation till terroismen?
Hur stor är chansen att det blir krig?
Kanske 15-25% ? Krig tror jag inte det blir, terroristerna har redan USA och UK mot sig. Om EM utsätts för en terrorattack kommer nog flera länder sätta sig in i terrorismen.
Men man vet aldrig.
För att en terrorattack skulle ske, är det mest sannolikt att förövarna vill göra ett ställningstagande mot offrena. Österrike och Schweiz är (klokt nog) neutrala länder, vilket minskar risken till att bli obetydlig.
Blev föga förvånad över att det var Al-Qaida
f*n att alla blir blåsta av dessa nyheter från aftonblaskan och alla j*vla sionistorganisationer.
Vafan sen 9/11 så har man sett artiklar efter varje idrottsmästerskap inom fotboll.
CL Finalen terrorhotat, vm terrorhotat, em terrorhotat.
↗ till inläggetSå sant som de är sagt, men efter 9/11 förändrades synen på terrorism i hela världen.f*n att alla blir blåsta av dessa nyheter från aftonblaskan och alla j*vla sionistorganisationer.
Vafan sen 9/11 så har man sett artiklar efter varje idrottsmästerskap inom fotboll.
CL Finalen terrorhotat, vm terrorhotat, em terrorhotat.
Något väl planerat av sionister för och få chansen och slakta muslimer och kristna i mellanöstern.
Jag börjar allt undra om det inte är tidningarna som vill skaffa fler läsare genom att hitta på detta. Varför skulle Al-qaida vilja bomba EM?
Media vill bara köpa uppmärksamhet för mer läsare, och så hoppas läsarna på något nytt om händelsen nästa dag, men inget ploppar upp.
Som när de skrev att Al-qaida tänkte bomba svenska fotbollsstjänor, hörde man mer än det? Nepp.
Jag skrattade seriöst när jag läste det, jag menar.. Varför skulle Al-qaida vilja döda fotbollsspelare? Och varför svenska?
Hur kan man tro på sån där blaska?:)
Smygrasister som alltid har aftonbladet som källa till sina åsikter.
VRF SKULLE DOM SKRIVA PÅ INTERNET ATT DOM SKA GÖR A TEROR ATTACKER??:s oj f*n glömte stänga av capslock:P
Haha, Inte stor chans att det händer.
Aftonbladet är efterblivna allt dem ser skriver dem eller så hittar dem på om dem inte har nåt att skriva om.
läste någon att aftonbladet hade skrivit att en bebis dog av att typ få en gren i huvet eller nåt liknande
Går alltid ut hot mot Amerika osv fast ingenting händer, fast innan 9/11 så hörde man inget.
Allt för och få anledning och gå in i Irak.
Jepp, att gå in i Irak var idiostiskt och nu vill idioten GWB gå in i Syrien utan anledning. USA är ett maktgalet land som aldrig nöjer sig. Aftonbladet hittar antingen på egna saker eller så ändrar dom saken totalt.
Bush lär sig aldrig.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in