hur många mer än jag tycker att sasha är bäst i hela varlden..... är är sveriges roligaste människa........
Sasha
jag har spelat in vart enda avsnit såg ni när han lekte lejon för 2 veckor sen sketa sköj
Vem e de?
han är med i sen kväll med luuk på fredagarVem e de?
jaha,han!
han är as kul man får ont i magen ner man ser hans ledsna ögon dom är skit roliga
Men roligast är: WILD WACKY ACTION BIKE :
Jag tycker Helge Skoog eller Robert Gustavsson är sveriges roligaste och Jim Carrey är världens roligastehur många mer än jag tycker att sasha är bäst i hela varlden..... är är sveriges roligaste människa........
sasha och wild waky aktions bike är två extremt roliga grejor
Nej Hendrik i bollibompa är världens roligaste
nje jag tycker att sasha är bättre. det äckligaste han har gjort är när han åt smör=)
KOlla på Jackass om du vill se mer galet :lol:nje jag tycker att sasha är bättre. det äckligaste han har gjort är när han åt smör=)
Verkligaen itne!Nej Hendrik i bollibompa är världens roligaste
tittar du på det eller?
Haha haha! Han är inte den roligaste iallafall!(Silver Star @ 21/03-2004 21:12:39)Nej Hendrik i bollibompa är världens roligaste
Verkligaen itne!
tittar du på det eller?
Nej,det vet alla utom han! ;)
Robert är ju helt bäst :D(Broder Kassler @ 21/03-2004 20:54:24)hur många mer än jag tycker att sasha är bäst i hela varlden..... är är sveriges roligaste människa........
Jag tycker Helge Skoog eller Robert Gustavsson är sveriges roligaste och Jim Carrey är världens roligaste
Inte Robert.Han här som spelade håkans kompis pappa.Polisen.Han e med i parlmenatet.
Helge lr vem menar du?Inte Robert.Han här som spelade håkans kompis pappa.Polisen.Han e med i parlmenatet.
Henrik Gelt?Inte Robert.Han här som spelade håkans kompis pappa.Polisen.Han e med i parlmenatet.
Hej!
Jag tycker att han är rolig, men inte roligast i världen.