Som rubriken lyder, Jag la in min avatar men den visar fortfarande den Gammla hur lång tid tar det tills den visar den nya?
Jag har tryckt CTRL+F5 men det hjälpte inte.
Som rubriken lyder, Jag la in min avatar men den visar fortfarande den Gammla hur lång tid tar det tills den visar den nya?
↗ till inläggetCTRL+F5? Är bara f5 vad jag vet. Om din nya är en Crysis-avatar ser jag den.Som rubriken lyder, Jag la in min avatar men den visar fortfarande den Gammla hur lång tid tar det tills den visar den nya?
Japp det är en crysis avatar, Då kommer väl jag se den snart med. Tack ! :D
↗ till inläggetGå in på din press och tryck Ctrl + f5 <_<Japp det är en crysis avatar, Då kommer väl jag se den snart med. Tack ! :D
↗ till inlägget↗ till inläggetGå in på din press och tryck Ctrl + f5 <_<Japp det är en crysis avatar, Då kommer väl jag se den snart med. Tack ! :D
Har redan gjort det men skall testa igen ! :D
Testa rensa cachen om det inte funkar... Har du Firefox gör man det på Verktyg>Rensa ut känslig data.
Nu funkar det Tack SunEspeon ! :D
↗ till inläggetTesta rensa cachen om det inte funkar... Har du Firefox gör man det på Verktyg>Rensa ut känslig data.
Eller så trycker man Ctrl+Skift+Delete, jag gillar alla snabb-tangenter^^ tänker på att det är Skift och inte Alt...
Japp men nu funkar det som sagt :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in