Vad ger ni fuska.se?själv ger jag den 7/10,ibland är det kul,ibland inte om ni hajar :).
Betysätt Fuska.se
poison says null.
SAMMA TRÅD IGEN??? :o :o :o :o
Aja, jag sätter 11, som vanligt! :P
10/10
10/10 Jag gillar folk här och det är en nice sida^^
1
10/10 bara denna sidan jag är inne på.
1 för många 10åringar.
8/10 Det är roligt när det är interessanta trådar och Ganska många medlemmar inne annars kan det bli lite lamt. ;)
9/10.
Fuska.se är ju ett av Sveriges skönaste forum, forumet är seriöst, tack vare reglerna.
Man får hjälp om man behöver, finns dock en hel del spammare som gör fuska.se dåligt, reglerna är lite svårare att förstå, förut kunde man anmäla för §1.11 men nu vet man knappt.
Det skulle också vara ett bättre forum, med bättre moderatorer, jag säger att det inte är nogra dåligt, men det kommer nya hela tiden, som blir maktgalna och agerar vid minsta lilla, det är ju det som dom ska göra, men då menar jag att dom agerar utan vidare stor anledning. Vissa kan inte reglerna till 100% och nu så finns det ganska många inaktiva.
Javisst, härma min tråd bara... i alla fall 8/10
2/10 Jävligt Många onödiga regler
4/10
Alldeles för slappa regler/mods
1, hatar skiten men är beroende av skiten och har vart det i 5 år nu. :'D
↗ till inläggetOch ändå har de nästan halverat reglerna? Reglerna är nödvändiga för att förhindra 97:or som du att få göra vad ni vill.2/10 Jävligt Många onödiga regler
Det är ett skönt forum, och startar man en tråd och behöver hjälp får man oftast svar efter några timmar. Finns en del stränga regler, och visst förstår jag att det kan behövas. Men jag har faktist sett forum som inte haft det så strängt och som faktist fungerat lika bra. Annars är det som sagt ett skönt forum med sköna medlemmar. ;)
8/10
1/10, masa perssoner som spamar ock så :(
sluta jag blir leddssen!
Forumet har gått utför dom senaste månaderna har jag märkt, hela fuska.se har blivit övertaget av Poison och andra konstiga spammare och idioter, fler onödiga trådar eftersom dom flesta av dom här spammarna vill ha högre fuskarank och mer fuskamynt för att det är "coolt", finns bara några seriösa personer kvar.
↗ till inläggetVissa av oss gör iaf serriösa försök att få bort en del av ung jaevlarna!Forumet har gått utför dom senaste månaderna har jag märkt, hela fuska.se har blivit övertaget av Poison och andra konstiga spammare och idioter, fler onödiga trådar eftersom dom flesta av dom här spammarna vill ha högre fuskarank och mer fuskamynt för att det är "coolt", finns bara några seriösa personer kvar.
http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1325168
↗ till inlägget↗ till inläggetVissa av oss gör iaf serriösa försök att få bort en del av ung jaevlarna!Forumet har gått utför dom senaste månaderna har jag märkt, hela fuska.se har blivit övertaget av Poison och andra konstiga spammare och idioter, fler onödiga trådar eftersom dom flesta av dom här spammarna vill ha högre fuskarank och mer fuskamynt för att det är "coolt", finns bara några seriösa personer kvar.
http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1325168
Jovisst är dom irriterande ibland, men det där är omoget och hatiskt, och sen är det påhopp och hets mot folkgrupp.
10/10
Finns alltid något kul att läsa och många personer är roliga att prata med.