Hoppa till innehåll

Få Tag På Skillcape?


Rekommendera inlägg

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du kan bara få din skillcape av skill "master" eller ja han som är master i den skillen om vi säger så, och ja, du måste vara member för att få skillcape, när du är det så kan du gå och hämta den.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker itne du/ni att det är dåligt att man måste vara det för att kunna hämta skillcapen? ...menar, när man äntligen har nåt 99 så kan man iten få tag på "priset"

nej för members e dom som livnärar jagex så dom ska ha special grejor och desutom är det väldigt få som skaffar 99 i en skill om man e f2p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker itne du/ni att det är dåligt att man måste vara det för att kunna hämta skillcapen? ...menar, när man äntligen har nåt 99 så kan man iten få tag på "priset"

nej för members e dom som livnärar jagex så dom ska ha special grejor och desutom är det väldigt få som skaffar 99 i en skill om man e f2p

 

Nej, Jag skaffade lvl 99 i Attack, strength, defence, prayer mining, fishing och wc f2p sen blev jag member.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ännu en gång tröttnat på RS. men suget kommer nog snart igen...

Men jag kan passa på att fråga. Vid vilken lvl kan man få skillcape? Är det vid 99?

Direkt när man får lvl 99 i en skill, då får man ett medelande som det står typ; Grattis, du är nu master i ?? skillen, Varför inte besöka / ja mastern övern en skill, sen står det att han har en sak till dig som är för riktiga mästare i en skill. Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ännu en gång tröttnat på RS. men suget kommer nog snart igen...

Men jag kan passa på att fråga. Vid vilken lvl kan man få skillcape? Är det vid 99?

Direkt när man får lvl 99 i en skill, då får man ett medelande som det står typ; Grattis, du är nu master i ?? skillen, Varför inte besöka / ja mastern övern en skill, sen står det att han har en sak till dig som är för riktiga mästare i en skill.

 

ok

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker itne du/ni att det är dåligt att man måste vara det för att kunna hämta skillcapen? ...menar, när man äntligen har nåt 99 så kan man iten få tag på "priset"

 

nej för members e dom som livnärar jagex så dom ska ha special grejor och desutom är det väldigt få som skaffar 99 i en skill om man e f2p

 

Nej, Jag skaffade lvl 99 i Attack, strength, defence, prayer mining, fishing och wc f2p sen blev jag member.

 

hur pallade du och hur mkt spelar du omdan?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker itne du/ni att det är dåligt att man måste vara det för att kunna hämta skillcapen? ...menar, när man äntligen har nåt 99 så kan man iten få tag på "priset"

nej för members e dom som livnärar jagex så dom ska ha special grejor och desutom är det väldigt få som skaffar 99 i en skill om man e f2p

 

Members har redan så mycket mera saker är free!.

 

Kolla bara hur stor yta de har att röra sig på!, se bara vad många olika rustningar, saker dom kan få tag på, se bara vad mycket mer de kan göra!!.

Hur många fler olika "monster" finns det att döda?, hur många fler quest finns det att göra?, hur många fler roliga skill har man??

 

Då borde man väl kunna få tag på skill capen om man är free och ÄNTLIGEN nåt lvl 99 i någonting?.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker itne du/ni att det är dåligt att man måste vara det för att kunna hämta skillcapen? ...menar, när man äntligen har nåt 99 så kan man iten få tag på "priset"

 

nej för members e dom som livnärar jagex så dom ska ha special grejor och desutom är det väldigt få som skaffar 99 i en skill om man e f2p

 

Members har redan så mycket mera saker är free!.

 

Kolla bara hur stor yta de har att röra sig på!, se bara vad många olika rustningar, saker dom kan få tag på, se bara vad mycket mer de kan göra!!.

Hur många fler olika "monster" finns det att döda?, hur många fler quest finns det att göra?, hur många fler roliga skill har man??

 

Då borde man väl kunna få tag på skill capen om man är free och ÄNTLIGEN nåt lvl 99 i någonting?.

 

läste du äns mitt inlägg eller utam members hade inte runescape funits därför har dom så myket mer saker en f2p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...