Du kan ej få tag på en skillcape om du inte är 99 i nåt, Det finns inget alls som du kan göra för att få det om du inte är 99 i nåt.
EDIT: bara members.
Du kan ej få tag på en skillcape om du inte är 99 i nåt, Det finns inget alls som du kan göra för att få det om du inte är 99 i nåt.
EDIT: bara members.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag fixade lvl 99 i alla f2p skills, sen blev jag member och började träna i members skill.
Varför vara member när man tränar free skills?
Ontopic*
Jag tyckte att en moderator på runescape sa att skillcape kommer bli tillgängligt till f2p också.
hur pallade du det e ju mycket lättare när man e member för då finns det grejor som ger mer exp
jag var allafall member och det är sant att det är lättare att levla av alla nya XP grejor.
Men SKILLCAPE ÄR VÄLL INTE FÖR MEMBERS BARA!!!
Jagex är snåla!
dom är antagligen members om man får dom i member världen, str och attack är i fighters guild range i rangersguild(tror jag) hp vid clan wars fm vid seers fishing i fishing guild
Du som skrev att skillcapes var för att skryta. Ja det är klart!! JAg skulle defenivtivt vilja skryta om att han 99 i nått!!
↗ till inläggetDet har med "skillcape" tycker jag är lite onödigt.
Man får en sån när man är 99 i en skill, men jag tycker att det bara är ett sätt att skryta om hur bra man är på t ex WC eller FM eller någon annan av skillsen som finns!
BUUUUU till skillcapes :angry:
du menar att efter slitit i timmar för att få 99 i en skill så ska man inte få nått då?
↗ till inläggetdu menar att efter slitit i timmar för att få 99 i en skill så ska man inte få nått då?
Timmar? Månader, veckor om man räknar den tiden man varit online...
↗ till inlägget↗ till inläggetJag fixade lvl 99 i alla f2p skills, sen blev jag member och började träna i members skill.
Ontopic*
Jag tyckte att en moderator på runescape sa att skillcape kommer bli tillgängligt till f2p också.
hur pallade du det e ju mycket lättare när man e member för då finns det grejor som ger mer exp
jag var allafall member och det är sant att det är lättare att levla av alla nya XP grejor.
Men SKILLCAPE ÄR VÄLL INTE FÖR MEMBERS BARA!!!
Jagex är snåla!
dom är antagligen members om man får dom i member världen, str och attack är i fighters guild range i rangersguild(tror jag) hp vid clan wars fm vid seers fishing i fishing guild
Hp vid duell arenan i öknen fm i skogen vid flx fältet :P
↗ till inläggetJag fixade lvl 99 i alla f2p skills, sen blev jag member och började träna i members skill.
Ontopic*
sa den NÄR? :P
Jag har aldrig hört nåt sånt iallafall.
Inte ja gheller :( men hoppas de blir så iaf!
Nej runescape kommer att förstöras i sånna fall. :)
↗ till inlägget↗ till inläggetdu menar att efter slitit i timmar för att få 99 i en skill så ska man inte få nått då?
Timmar? Månader, veckor om man räknar den tiden man varit online...
det brors på vilken skill typ fm är rätt snabbt och det är fletching oxå men skulle inte vilja skaffa 99 i runecrafting eller sumoning
↗ till inläggetNej runescape kommer att förstöras i sånna fall. :)
Kommer det ju inte, bara för att f2p kommer kunna få tag på skillcape?
↗ till inlägget↗ till inläggetNej runescape kommer att förstöras i sånna fall. :)
jo för då kommer det finnas så många fler som har det och då är det inget specielt
Varför skulle mer ha det? Det är ganska få man ser som har en skillcape i member så jag tror knappast att mer personer i free som skulle ha en skillcape då. Tror inte free kommer få så den ända lösningen är att bli member.
↗ till inlägget↗ till inläggetNej runescape kommer att förstöras i sånna fall. :)
jo för då kommer det finnas så många fler som har det och då är det inget specielt
Men du, har du nån gånga varit member? 60% går med skillcape.
Och man får inte en skillcape gratis om ni trodde det, man måste köpa den. Och det kostar 99,000 coins.
Och man får inte en skillcape gratis om ni trodde det, man måste köpa den. Och det kostar 99,000 coins.
Det är iten ens dyrt, 99k .. :S
men hursom helst tycker jag att alla borde kunan få tag i skillcape iallafall!
Hej, När man har 99 I en skill så får man ett medelande som lyder ¨Congratulations! You now matser of (skill). Why not visit (skillmaster) in (location)? He has somthing special that a true master of the (skill) skill!¨ . Nu kan du söka upp en ¨skillmaster¨ som du kan köpa en ¨skillcape¨ som kostar 99K. När du har en ¨skillcape¨ visar att man är en mästare i en skill och joo man måste vara ¨member¨ för att få en ¨skillcape¨.
Jo tack för det...Jag har ju bara sagt det men tack iallafall.
Elin@ 99K För en cape det är dyrt. Men själva 99k är ju inte dyrt ;) har ju 26M.
jag vet e eller var member rättaresagt gick ut ida :(
men du rapto vad heter du på rs???
Privat, skriv vad du heter så kanske jag addar.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in