Några killar i min klass fjantar sig, asså. Ska man hänga på eller bara tycka det är töntigt?
Dom I Klassen Fjantar Sig!
tycker du det är rolig att ''fjanta'' så är det bara att hänga på :P
↗ till inläggetVad anser du att det för nåt betéende? Fjantigt eller roligt?Några killar i min klass fjantar sig, asså. Ska man hänga på eller bara tycka det är töntigt?
Om du tycker att det är löjligt så fortsätter du att tycka det men tycker du att det är roligt så hänger du med.
Liksom, hänger jag ej med dom blir jag typ utstött :P
Vill du va en fjant, så blir du det.
No Pain, No Gain.
↗ till inläggetDet är väll inget fel med att hålla sig för sig själv eller?Liksom, hänger jag ej med dom blir jag typ utstött :P
Och blir du utstött för att du inte är med, så är det nog inte lämpliga vänner.
Men oh my god asså. Fjanta om du tycker det är kul, annars inte.
↗ till inläggetNågra killar i min klass fjantar sig, asså. Ska man hänga på eller bara tycka det är töntigt?
Fråga dig själv inte andra, jubelidiot.
Ironiskt om man tänker efter egentligen. Man blir populär igenom att vara en tönt.
Lev så att du inte ska behöva ångra någonting.
när du menar fjantig menar du typ att dom skriker och svär och sånt eller?
.
↗ till inläggetLåt bli, töntar blir utstötta på högstadiet... (alt. Gymmnasiet)
Det är nog vääääääldigt beroende på vad det är för skola. Jag är en tönt, inte är jag utstött. Jag var inte utstött på högstadiet heller.
↗ till inläggetfinns olika typer av töntar, bara dom som håller på med att leka homo, leka med pinnar, o.s.v blir utstöttaLåt bli, töntar blir utstötta på högstadiet... (alt. Gymmnasiet)
.
↗ till inläggetMen man måste växa upp också. Att fjanta runt i gymnasiet är att sakna vett. Man lämnar det beteendet efter sig när man går ut högstadiet.↗ till inläggetLåt bli, töntar blir utstötta på högstadiet... (alt. Gymmnasiet)
Det är nog vääääääldigt beroende på vad det är för skola. Jag är en tönt, inte är jag utstött. Jag var inte utstött på högstadiet heller.
Det är en ganska stor skillnad. Att vara rolig är att man får andra andra roade. Man skämtar och sånt som roar ens omgivning. Men att fjanta sig är att kasta sudd på varandra, springa runt och försöka slå varandra, härmar någon när dom pratar etc, och sådant som irriterar ens omgivning. Så att vara rolig är inget fel på.
↗ till inläggetDet är en ganska stor skillnad. Att vara rolig är att man får andra andra roade. Man skämtar och sånt som roar ens omgivning. Men att fjanta sig är att kasta sudd på varandra, springa runt och försöka slå varandra, härmar någon när dom pratar etc, och sådant som irriterar ens omgivning. Så att vara rolig är inget fel på.
Med fjantig menade jag 'att vara rolig'. Att springa runt och kasta sudd på varandra och annat var knappt ens kul när man var mindre. x)
↗ till inläggetJag hatar fjantar som försöker vara rolig, den enda gången man vill skratta åt dom är när dom är otroligt töntiga.↗ till inläggetDet är en ganska stor skillnad. Att vara rolig är att man får andra andra roade. Man skämtar och sånt som roar ens omgivning. Men att fjanta sig är att kasta sudd på varandra, springa runt och försöka slå varandra, härmar någon när dom pratar etc, och sådant som irriterar ens omgivning. Så att vara rolig är inget fel på.
Med fjantig menade jag 'att vara rolig'. Att springa runt och kasta sudd på varandra och annat var knappt ens kul när man var mindre. x)
Om de nu fjantar sig, ska du inte bekymra dig så mycket. Alltså strunta bara i de, det är det ända sättet att de inte väcker uppmärksamhet. Då om du nu bryr sig, kommer de hålla på att fjanta sig bara mer.
//Megadeth