Skolans Mat!
När man är ung ska man härdas. Ibland hoppas man att det blir krig i Sverige så alla bortskämda ungar får lära sig vad maten verkligen är till för.
Vi har fått ny Matleverantör nu!
↗ till inläggetHej, mr. Smartass, vet du hur länge sedan det var sedan Sverige var i krig?När man är ung ska man härdas. Ibland hoppas man att det blir krig i Sverige så alla bortskämda ungar får lära sig vad maten verkligen är till för.
Maten i högstadiet var inte ett dugg bra. Den var avskyvärd. Men maten man får i gymnasium är en annan femma tycker jag.
xavio@ Sverige kan hamna i krig när som helst. Det var ett tag sen men allt kan hända.
ganska bra men potatisen är typ blöt eller Jätte torr
Jag tycker att skolan har väl inte den godaste maten, men det går helt klart att äta 95% av gångerna. Jag äter hellre skolmat som kanske inte är det bästa istället för att gå och köpa en hamburgare på McDonalds för 50kr.
maten är väldigt bra, men jag tycker inte om så mycket . fast det är ju inte skolans fel!
↗ till inläggetganska bra men potatisen är typ blöt eller Jätte torr
LOL! Potatis är blöt och torr. ;)
oftast snuskig
jag går i högstadiet nu så jag är i en ny skola men maten är god!
Blev förvånad över hur matsedeln ser ut i vår skola.
Massor av bra mat, som är god och näringsrik!
Super!
Toppen!
Maten är sådär
men majsen är as äcklig i min nya skola (jag har inte flyttat, jag har börjat på hagstadiet och byt skola)
Den smakar som vaten och mat som tagits ut ur kylen direkt
Med andra ord:KALL!!!
usch.bara en gång i veckan brukar det va ok mat.resten av året ä det hemsk.usch.
↗ till inläggetVad menar du med snuskig?oftast snuskig
Jag tycker att man får ta maten som den kommer. Inget att klaga på.
Bra.
↗ till inläggetBra, om den inte smakar plast så smakar den papper ;)Bra.
Äcklig ,
Bättre en ingen alls. I många länder får man ta med egen mat.