Plankan Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jo, jag undrade bara om man kan köra demo spel på Ps3? Alltså Demo. Man betalar ingenting, man får testa ett spel i en liten stund om man inte har det så att man vet hur det är. Jag vet att det finns på 360. Finns det på Ps3? :huh: Snälla svara :( //Plankan// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 ja, man kan ladda ner Demos från Playstationstore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Så... Är Playstationstore en hemsida som man kan gå in på via Ps3? Finns det Demos på alla spel? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 playstation store e inbyggdt i ps3:an det finns många demos men kanske inte alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 det kanske finns demos till 1/6 av alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Det finns till dom spelen det behövs finnas demos till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ok :lol: , tack. Hoppas det blir ett GTA IV eller Saint´s Row 2 Demo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Ok :lol: , tack. Hoppas det blir ett GTA IV eller Saint´s Row 2 Demo!Kommer inte komma nåt GTA IV-demo skulle jag tro, varför släppa ett demo till ett spel som redan är ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Ok :lol: , tack. Hoppas det blir ett GTA IV eller Saint´s Row 2 Demo!Kommer inte komma nåt GTA IV-demo skulle jag tro, varför släppa ett demo till ett spel som redan är ute? Aha, Så det komer bara ut demos till spel som inte har kommit ut än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Ingen mening att släppa ett demo på ett spel som redan finns om man redan har släppt spelet. När det är släppt kommer de flesta redan ha spelat det. Och då vet de om det är ett bra spel eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Det finns många spel som de släpper demot senare. fast något gta iv demo tror jag inte på. och alla demon är gratis på ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 va där det som är konstigt med att släppa en demo till ett spel som redan har kommit? folk vill ju testa om spelet är bra innan det kommer ut :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.