💬
Logga in
Fuska.se

Köpa Xbox 360 Konsol

18 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Hej nu e det så här att mitt 360 har gått sönder och jag har ingen garanti kvar :(

Så jag undrar om någon vet vart man kan köpa nytt xbox 360 för runt 2000 kr och det skulle vara bra om man fick något spel till.

Min lille brorsa fick låna alla mina spel som jag hade.

Men nu e det så att han inte bor i samma stad som jag gör :huh:

Nivå 5 · Fuskare

Låter som ett Stort problem, Men EbGames har väl ganska bra erbjudanden med Där spel ingår, Elgiganten med, Så kolla i de affärerna. Vilet 360 funderar du på och köpa förresten Elite, Premium, Eller Arcade?

NOTE: Be din bror skicka dig dina spel.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Jag har tänkt mig arcard men e det samma som core?

29 May 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

KÖP INTE ARCADE!!!

Den har ingen hårddisk alls. Det enda du får med ett är litet fjuttit minneskort. Alltså du kan inte sparar demos och liknande. Du kan inte heller ladda ner bonusar och expansioner till spel från Xbox Live för att du inte har nåt minne att spara på.

30 May 2008
Nivå 7 · Fuskare

jag köpte ett Arcade och det e bra om du INTE ska spela online, sen fick man ju int emed nån hd-kabel heller så har du ingen hd tv elelr om du inte ska spela live så e arcade et tbra val

Nivå 5 · Fuskare

Arcade är bara såå lamt. Man kan ju inte köra några riktiga spel.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Och det tror du därför att?

Om du inte har tänkt att köra på en hd-tv elr skaffa live så är det bara onödigt att skaffa premium elr elite...

31 May 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Och det tror du därför att?

Om du inte har tänkt att köra på en hd-tv elr skaffa live så är det bara onödigt att skaffa premium elr elite...

ehh? nej det är verkligen inte onödigt.

PS: vi får sluta skriva oftopic innan vi får tillsägelse.

3 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare

Vad har man för nytta av premium elr elite om man inte ska skaffa live och inte har tänkt att spela på någon hd-tv?

4 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare

Du kan ju spela de vanliga spelen, Det äger ju.

Nivå 5 · Fuskare

Köp en premium, för elite har bara 2 saker och det är 120gb hårddisk och svart färg.

Dom nya premium's innehåller HDMI™ och Benqläsare.

Benqläsare repar inte alls då samsung och hitachi äter rent ut sagt dina CD's.

Arcade på andra sidan är inte alls roligt då det bara är retro spel som man kan köra på premium

och att grafiken är 570PAL som är oerhört fult om du ska lira call of duty 4 eller nå så.

Så köp en Premium.

5 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

LOL!!!!!!! Tror du att man bara kan köra arcade spel på xbox 360 arcade??? Isåfall har du missuppfattat det rejält...
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

LOL!!!!!!! Tror du att man bara kan köra arcade spel på xbox 360 arcade??? Isåfall har du missuppfattat det rejält...

Det har jag inte sakt men man kan t.ex. inte spela Oblivion lr något annat spel som kräver mycket memory utan att du behöver ta bort en massa gamla saves.

NOTE: vi kommer ändå ingenvart med denna konversationen så vi får sluta skriva nu innan vi blir varnade för att vi skriver offtopic.

Senast ändrad:

6 Jun 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det har jag inte sakt men man kan t.ex. inte spela Oblivion lr något annat spel som kräver mycket memory utan att du behöver ta bort en massa gamla saves.

NOTE: vi kommer ändå ingenvart med denna konversationen så vi får sluta skriva nu innan vi blir varnade för att vi skriver offtopic.

Jo, det var exakt vad du sa: "Arcade är bara såå lamt. Man kan ju inte köra några riktiga spel."

Nivå 5 · Fuskare

Men hålla hur svårt är det att köpa en hårdisk till xboxet sedan......duh -.- köp xbox 360 arcade och sedan en hårdisk till det istället :P

11 Jun 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #16

Men e det någon skilnad på Arcard och vanliga? Förutom hdd?

12 Jun 2008
Nivå 5 · Fuskare

Du har la en hdd från ditt trasiga xbox 360? eller pajar det med? P.S elite har större hdd och bättre grafikkort

Nivå 5 · Fuskare

Japp gör så..

Köp en Arcade med oerhört ful grafik och utan HDMI för 1400 kr.

Sen köper du en hårddisk för 1000 kr så det blir 2400...

Istället så kan du väll ta o köpa en premium för 2400 med vacker grafik och HDMI.

+ med HDD för typ 2200 kr.

15 Jun 2008
Nivå 7 · Fuskare

1. arcade kostar ca 1800 och den har hdmi!!!

2. om han har sin gamla hdd så e det bätre med arcade.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in