ufomatte Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Hej nu e det så här att mitt 360 har gått sönder och jag har ingen garanti kvar :( Så jag undrar om någon vet vart man kan köpa nytt xbox 360 för runt 2000 kr och det skulle vara bra om man fick något spel till. Min lille brorsa fick låna alla mina spel som jag hade. Men nu e det så att han inte bor i samma stad som jag gör :huh: Citera
xSaaamii Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Låter som ett Stort problem, Men EbGames har väl ganska bra erbjudanden med Där spel ingår, Elgiganten med, Så kolla i de affärerna. Vilet 360 funderar du på och köpa förresten Elite, Premium, Eller Arcade? NOTE: Be din bror skicka dig dina spel. Citera
ufomatte Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Jag har tänkt mig arcard men e det samma som core? Citera
Sidney Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Skrivet 29 Maj 2008 KÖP INTE ARCADE!!! Den har ingen hårddisk alls. Det enda du får med ett är litet fjuttit minneskort. Alltså du kan inte sparar demos och liknande. Du kan inte heller ladda ner bonusar och expansioner till spel från Xbox Live för att du inte har nåt minne att spara på. Citera
DiRtY Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Skrivet 30 Maj 2008 jag köpte ett Arcade och det e bra om du INTE ska spela online, sen fick man ju int emed nån hd-kabel heller så har du ingen hd tv elelr om du inte ska spela live så e arcade et tbra val Citera
xSaaamii Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Skrivet 30 Maj 2008 Arcade är bara såå lamt. Man kan ju inte köra några riktiga spel. Citera
Trips Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Skrivet 30 Maj 2008 Arcade är bara såå lamt. Man kan ju inte köra några riktiga spel.Och det tror du därför att? Om du inte har tänkt att köra på en hd-tv elr skaffa live så är det bara onödigt att skaffa premium elr elite... Citera
xSaaamii Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Skrivet 31 Maj 2008 Arcade är bara såå lamt. Man kan ju inte köra några riktiga spel.Och det tror du därför att? Om du inte har tänkt att köra på en hd-tv elr skaffa live så är det bara onödigt att skaffa premium elr elite... ehh? nej det är verkligen inte onödigt. PS: vi får sluta skriva oftopic innan vi får tillsägelse. Citera
Trips Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Skrivet 3 Juni 2008 Vad har man för nytta av premium elr elite om man inte ska skaffa live och inte har tänkt att spela på någon hd-tv? Citera
xSaaamii Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Du kan ju spela de vanliga spelen, Det äger ju. Citera
garkan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Köp en premium, för elite har bara 2 saker och det är 120gb hårddisk och svart färg. Dom nya premium's innehåller HDMI™ och Benqläsare. Benqläsare repar inte alls då samsung och hitachi äter rent ut sagt dina CD's. Arcade på andra sidan är inte alls roligt då det bara är retro spel som man kan köra på premium och att grafiken är 570PAL som är oerhört fult om du ska lira call of duty 4 eller nå så. Så köp en Premium. Citera
Trips Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Skrivet 5 Juni 2008 Du kan ju spela de vanliga spelen, Det äger ju.LOL!!!!!!! Tror du att man bara kan köra arcade spel på xbox 360 arcade??? Isåfall har du missuppfattat det rejält... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.