Nu har 1.10 patchen kommit ut till diablo!
Jag har testat den och tycker att den är VÄLDIGT VÄLDIGT dålig .. vad tycker ni?
Testa den!
Nu har 1.10 patchen kommit ut till diablo!
Jag har testat den och tycker att den är VÄLDIGT VÄLDIGT dålig .. vad tycker ni?
Testa den!
jag tycker inte att diablo är bra över huvudtaget
det är mycket buggar och negativa saker som tillkommit bl.a:
1. mephistos lair har blivit as stort ( tog mej en halv timme att hitta ner gången )
2.t¤xt£n bl#r sÅ HÆr
3.Monstren har blivit asmycket starkare
4. Korna gör dubbelt så mycket skada
5.man kan inte leecha
6. Det suger helt enkelt
japp det gör det
ja, men det förstod jag att det skulle göra från första början... förstod verkligen inte hur alla kunde längta till patchen så himla mkt :?
Gillar ni inte lite motstånd eller?
INte så mycket man måste vara på lvl 99 för att klara cow i Hell jag är på 86 jag dör hela tiden jag har typ bara dödat 10 kor på 2 dar
Jag må gilla motstånd, men dom har gjort det aldeles för svårt.
Jag tucker oxå den e as dålig men det finns fördelar te x att man kan lägga acc på e-post
jag har inte kunnat prova den för mitt LoD är cp skärmen blir svart sen blir det skrivbordet kommer inte in kan nån hjälpa mig att fixa det???
Gillar ni inte lite motstånd eller?
Jag tycker att Diablo II är kul, men jag har aldrig hört talas om 1.10 patchen, men det verkar som den suger ordentligt! :1_ke: :new_asthanos:
asså jag har läggt av med diablo II lod bara för den nya patchen.Den är ** tråkig!!
asså jag har läggt av med diablo II lod bara för den nya patchen.Den är ** tråkig!!
Är den? Vad bra att jag inte har laddat ner den då.
Den nya patchen är as bra
Ja har en amazon på lv 89 som knäcker alla kor på hela cow-level
Sen har jag en Necromanser på lv 94 med bone sper på lv 16 som tar en ko direkt.
så den är as bra
jag kör inte LoD så mkt en när jag kör brukar jag välja för man är ju smart
var kan man ladda ner den???
Den kommer när du startar att spela diablo på internet
Va gör man på battlenet? Ja har aldrig kört det.
spelar diablo
patch 1.10 suger fet den är så himmla sugig jag kan inte mepha längre för miphisto har blivit så stark så jag dör hela tiden ()=)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in