krille97 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Om du vet så säg gärna hur man gör å om man måste ladda ned säg gära länken där jag kan ladda ned det gratis. Citera
eeewwhh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Om du menar på skriv bordet så är det nog att dom som du har setts skrivbord har haft Vista. Citera
Gäst Logfan Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 man trycker upp paint så där ritar du en klocka :P nej, men hittade ett sånt program nån gång näre man får en klocka uppe i hörnet. Citera
Garone Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Finns det såna program? Trodde bara att det gick att få sådan bakgrund med Vista. Citera
krille97 Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 2 Juni 2008 ok, nja jag tror det kanske e vista man kan man inte bara ladda ned det++``?? Citera
eeewwhh Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Skrivet 2 Juni 2008 Finns det såna program? Trodde bara att det gick att få sådan bakgrund med Vista.Man kanske kan få med det i ett tema. Oj juste kom på att jag har en klocka som man får med mitt tema (alien wear fear) fast den sitter inte i hörnet utan uppe bland dom andra ikonerna. Citera
Gäst Logfan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) Hittade ett sånt program en gång hette nåt med "Clock Viewer" Redigerat 4 Juni 2008 av Logfan Citera
NossLoad Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Skrivet 4 Juni 2008 Ja.. google är och kommer nog vara det bästa på länge för att hitta information. http://directlinks4u.blogspot.com/2007/12/...-clock-v16.html Var så mycket utav en desktop clock jag hittade. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.