PussyCat Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) Tjenare. Denna frågan kan ses som lite noobig, och eftrsom jag inte har sett hur man gör i hjälpen eller någon annanstans frågar jag här. Hur får man en bild i signaturen ? Provade och lägga in en länk (Med bb-koder ofc), men det funkade inte. Så kan någon vara snäll och säga det ? Tack på förhand // PussyCat Redigerat 5 Juni 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Den får väl bara innehålla text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) Enligt reglerna så står det att signaturen endast för innehålla text, men garkan* har en bild samt moderatorn själv Xade har en bild. Så ärligt talat så vet jag inte vad som gäller. Ontopic* Du lägger upp den på en sida som du kan lägga upp bilder på, ex imagehack, sen så kommer det upp olika länkar, du kopierar en länken som det står nånting med att visa bilden direkt i forumet, men det spelar nog inte roll vilken länk du kopierar, sedan går du in på signaturen, skriver [-img]länken[/img-] ( utan - ). Då borde det fungera. Redigerat 5 Juni 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) Jag har provat det, kan prova igen. BTW kör Photobucket.com, det borde väl funka ? För jag har lagt ut bilderna i min press därifrån. Äsch det funkar inte .. Redigerat 5 Juni 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Bara FuskaVIP som kan det som det är nu, http://www.fuska.se/forum/Fuskavip-t33177.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Okej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.