↗ till inläggetJo jag fattar att det är hemskt att stena en 13 årig flickor men det står inte i Koranen att vi ska stena 13 åringa flickor
Däremot står det mycket klart och tydligt att alla icke muslimer är otrogna hundar som skall dödas.
↗ till inläggetohh fann va redd ja blir do ska anmälla mej!! och du menar allvar!!!!Ubunto- Snart anmäller jag dig! jag menar allvar!
1. Du snackar shit om RELIGION.
2. Du säger för ofta idiot till folk.
3. Du respekterar inte heller folk.
Tänk en stund och prata med dina föreldrar om dit problem så löser sig det!
↗ till inläggetUrsäkta mig herr rövslickandewannabemoderator, jag tycker att du är en idio.. (åh, om jag skriver ut det ordet så kommer du whina om påhopp :( ) och tänker därför inte ta mig mer tid än den jag tagit nu för att besvara ditt inlägg.Ursäkta mig, Ubuntu. Alla får ha olika teorier, och vad i helskotta behöver du inblanda dig, alla får rätt och tycka vad de vill. Du skrev i Debattforumet, att alla ska vara lika värda. Och nu påhoppar du folk med dina inlägg.
Usch, vilken snubbe. >_<
//Megadeth
Vill f.ö. tacka Garone för att han har tagit hand om idio.. (nej nu kom det nästan ut igen :( ) som jag inte orkar tjaffsa med. Påhopp och irrelevanta inlägg kan tas via PM, inte i tråden.