HAHA! SOMMARLOV! Äntligen!
Tiden Rinner Ut Mot Sommarlovet.
då var det sommarlov nu :D, Men man har inte riktigt fått in den riktiga sommarlovs känslan ännu.
I morron ska vi gå till en strand och grilla , bada m.m å vi slutar typ kl 12.00. och på fredag är vi i skolan 1 - 2 timmar. :D
Jag har märkt en sak, De flesta sommarlov som jag har haft har varat Ca 10 veckor men detta är bara 8,5 Veckor.
NU ÄR DET SOMMARLOV ! :D
↗ till inläggetNU ÄR DET SOMMARLOV ! :D
nej inte förren imon:(
Ska bara gå från 8-11 imorgon.
jag har gått på samma skola i 10 år jag :o men imorn är sista dagen B)
Vår skola sluade för 3 dagar sedan. B)
↗ till inläggetVår skola sluade för 3 dagar sedan. B)
Samma här shit vad alla slutar sent.
Det är lite olika beroende på vart man bor i landet. Slutade för 38 minuter sen nu. ^^
↗ till inläggetDet är lite olika beroende på vart man bor i landet. Slutade för 38 minuter sen nu. ^^
Okej, Glad Sommar :D, Jag bor i södra (Dock inte skåne) Så vi slutade kanske lite tidigare.
Jag bor i 'mitten' av Sverige, i Värmland. Vi slutar alltid sent.
↗ till inläggetJag bor i 'mitten' av Sverige, i Värmland. Vi slutar alltid sent.
Okej, Konstigt att alla inte slutar samntidigt. Det skulle ju blivigt mycket lättare att hålla reda på när var och en slutar. :)
Vi hade avslutning på onsdag morgon 14/6
↗ till inlägget↗ till inläggetJag bor i 'mitten' av Sverige, i Värmland. Vi slutar alltid sent.
Okej, Konstigt att alla inte slutar samntidigt. Det skulle ju blivigt mycket lättare att hålla reda på när var och en slutar. :)
Men man kanske har släktingar i sin egna ålder som kanske bor i tex Stockhlom när man kanke själv bor i tex Malmö
Då vill man kanske se på dom och så
jaja, Men nu har alla slutat så Glad Sommar allihopa :D :D :D
Glad sommar allesammans! XD :D
God Jul alla!