Ta ut alla mina pengar, hyra ett plan till mig och mina närmsta vänner, åka till America och hitta det största bästa trädet att klättra upp i och se på stjärnorna innan jag tar farväl av mina vänner och de kan begrava mig.
Ta ut alla mina pengar, hyra ett plan till mig och mina närmsta vänner, åka till America och hitta det största bästa trädet att klättra upp i och se på stjärnorna innan jag tar farväl av mina vänner och de kan begrava mig.
om ja hade en dag kvar skulle ja göra GTA IRL :)
↗ till inläggethandlat en katana, booyah (eller tagit den som ligger hemma) och mördat alla som har gjort mig något illa >:-), dö i kamp, bättre än allt annat....Om ni hade haft exakt en dag kvar att leva, och ni visse om det, vad hade ni gjort?
Tänk på alla möjligheter o.O
"Lev som om du kommer dö imorgon, lär dig som om du kommer leva för alltid" - Ghandi
Jag hade nog gått och hoppat från en klippa eller något ;) Eller kanske mördat ett rekordantal människor så jag blir ihågkommen xD Hursomhelst så är ju det viktiga att dö i stil.
Jag hade nog typ berättat för min familj om att jag skulle dö. sen hade jag skrivit en lång "skrift" om vad jag tycker om mitt liv, där jag berättar alla mina känslor och hemligheter.
Lånat en massa Pengar och åkt till nån tropisk ö.
sprängt furutå skolan, ja hatade den
pajja alla fönsterrutor jag ser
slå alla som jag hatar
och sedan cyklat hela dagen
↗ till inläggetBerättat för alla vad jag tycker och tänker om dem.
Samma här
skulle spränga bort Japan (min drömm)
Jag skulle nog vara rädd.
Vill inte dö :unsure:
jag tror ingen rånar någon,kn*llar någon eller något liknande.Man skulle inte ha lust.Det enda man skulle orkat göra är som någon sa berätta vad man känner osv.
Vara inne på Fuska.se för sista gången!
↗ till inläggetVara inne på Fuska.se för sista gången!
Det hoppas jag verkligen inte...
Jag skulle vara med min famlij och vänner.
jag skulle nog få något sorts hjärnsläpp och skita i det som är viktigt som familj etc, så jag hade nog gjort upp med alla jag hatar.
hadde spelat lite spel, sen hadde jag varit med vänner och familj sen sagt saker som jag menar till ngr andra människor och sånt, SEN! NU JÄDERANS! Skulle jag förstöra saker i samhället :} Patrik goes mad!
Ni vet väll att allt ni gör som att fucka rutor eller spränga japaner går bara till era släktingar.
Dvs att din farsa få ta skiten och åka in i livstids fängelse om du spränger Japan.
Vad jag skulle göra skulle nog vart att.. ta min tid och göra allt jag inte hunnit med..
T.ex skulle jag försöka förlora min oskuld (om jag dör nu ^^) och jag skulle nog försöka "bota" min höjdskräck.
Berätta för alla vad jag känner, och minst sagt kramat alla jag känner och säga ett simpel hejdå :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in