Om ni hade haft exakt en dag kvar att leva, och ni visse om det, vad hade ni gjort?
Tänk på alla möjligheter o.O
Om ni hade haft exakt en dag kvar att leva, och ni visse om det, vad hade ni gjort?
Tänk på alla möjligheter o.O
JAg skulle slåt ner alla jag hatar, slagit i sönder fönster och tatt ett stort banklån!
Lirat AoC hela dagen.
Öhm, räknat timmar och mått förjäkligt illa psykiskt, är nog vad majoriteten skulle göra..
Ta av mig naken och dansa moon-walk på stan
Jag tror faktiskt att ingen skulle klä av sig naken och dansa på gatan.
Dom flest skulle nog må väldigt illa och troligen sitte ensam någonstans och vänta.
↗ till inläggetÖhm, räknat timmar och mått förjäkligt illa psykiskt, är nog vad majoriteten skulle göra..
word på de!
Tagit självmord. Eller bara räknat ner.
Logfan - banklån brukar då föras över till närmaste släktingar eller liknande väl?
jag skulle suttit på en sten och.. försökt slappna av.
Köpt hamburgare, dricka och spenderat tiden framför datorn. Och lyssnat på Europe-Final countdown.
.
Spendera med att kolla på alla swegamers cool filmer som tex http://www.gametrailers.com/player/usermovies/227911.html
Filfoserat lite.
Jag hade tagit min softis,(som ser riktigt verklig ut) och rånat en bank och hoppas på att det går bra så jag slipper spendera dom sista timmarna i mitt liv på ungdomsanstalt.
Öhm, något skulle man väl gjort, vet inte vad eftersom jag aldrig har kännt det trycket förr.
kn*lla alla tjejer som jag har drömt om:)
gå och hångla med en het brud i min klass
Hämtat upp min kompis i en pansarvagn och tagit varsin Ak47 sen skapa kaos! B)
Berättat för alla vad jag tycker och tänker om dem.
Skulle lekt partyboy på stan med Party Boy Theme Song :D.
Sen gått och klämmt alla snygga tjejer man ser på brösten :P.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in