💬
Logga in
Fuska.se

Vilka Tror Du Vinner Matchen Ikväll?

16 svar · startad

Nivå 4 · Lärling The Ghost!
Trådstartare #1

vilka tror du vinner?. själv tror jag sverige vinner med 1-0 eller 2-1

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag tror ingenting, men jag hoppas såklart att Sverige vinner.

Nivå 10 · Veteranfuskare

1-1

Nivå 12 · Mästerfuskare

Fotboll suger. Så orkar inte bry mig =D

Nivå 8 · Veteranfuskare

1-0 till Sverige! Zlatan gjorde mål!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Ser ju ut som Sverige kommer vinna nu.

Nivå 6 · Fuskare

2-0!!!! YES YES YES Petter Hansson ROFLLLLL

Nivå 5 · Fuskare

Jag tror Sverige vinner.

11 Jun 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Haha vilket röt mål Sverige gjorde, det andra målet, den studsade ju på Svensken ben, sån tur han hade :P

Nivå 8 · Veteranfuskare

Zlatan driver, Zlatan passar Henke, Henke passar tillbaka på one-touch, Zlatan skjuter...MÅÅÅÅL!!! VILKET SKOTT!!

Petter Hansson ben, grek ben, Petter Hansson knä, tunnel på grek målvakt...MÅÅÅÅÅL!!!!! DET ÄR 2-0!!!

Gillade Sveriges stil när de spelade idag. De kändes som mer offensiva än vanligt. Sen att D. Andersson startade...varför? OKej, han va OK igår, men i 9/10 matcher är kim bättre. De borde köra med Svensson som def och Kim som off.

2-0 he he :bah:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Men great jag drog efter första halvlek när det fortfarande var 0-0 så gör dom 2 mål i andra :P

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Grekland spelar så tråkigt tycker jag.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag förstår min inte på Lagerbäck!! Hur f*n kan han spela med Taco Andersson, Sidlesdanne, Chippen å Alexandersson när det finns bättre alternativ!?!?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Gillade Sveriges stil när de spelade idag. De kändes som mer offensiva än vanligt. Sen att D. Andersson startade...varför? OKej, han va OK igår, men i 9/10 matcher är kim bättre. De borde köra med Svensson som def och Kim som off.

Precis.

Härlig kämpaglädje av Petter Hansson som tryckte in den bollen ! Riktigt bra samarbete också av Henke och Zlatan.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag förstår min inte på Lagerbäck!! Hur f*n kan han spela med Taco Andersson, Sidlesdanne, Chippen å Alexandersson när det finns bättre alternativ!?!?

Ehh??Vi vann igår vilket var det viktigaste och så ger du Lagerbäck kritik :bah: .

Tycker faktiskt att D.Andersson gjorde det bättre än jag trodde.

Nivå 4 · Lärling The Ghost!
Trådstartare #17

Grekland spelar så fult. men vi vann i allafall. :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in