vilka tror du vinner?. själv tror jag sverige vinner med 1-0 eller 2-1
Vilka Tror Du Vinner Matchen Ikväll?
Jag tror ingenting, men jag hoppas såklart att Sverige vinner.
1-1
Fotboll suger. Så orkar inte bry mig =D
1-0 till Sverige! Zlatan gjorde mål!
Ser ju ut som Sverige kommer vinna nu.
2-0!!!! YES YES YES Petter Hansson ROFLLLLL
Jag tror Sverige vinner.
Haha vilket röt mål Sverige gjorde, det andra målet, den studsade ju på Svensken ben, sån tur han hade :P
Zlatan driver, Zlatan passar Henke, Henke passar tillbaka på one-touch, Zlatan skjuter...MÅÅÅÅL!!! VILKET SKOTT!!
Petter Hansson ben, grek ben, Petter Hansson knä, tunnel på grek målvakt...MÅÅÅÅÅL!!!!! DET ÄR 2-0!!!
Gillade Sveriges stil när de spelade idag. De kändes som mer offensiva än vanligt. Sen att D. Andersson startade...varför? OKej, han va OK igår, men i 9/10 matcher är kim bättre. De borde köra med Svensson som def och Kim som off.
2-0 he he :bah:
Men great jag drog efter första halvlek när det fortfarande var 0-0 så gör dom 2 mål i andra :P
Grekland spelar så tråkigt tycker jag.
Jag förstår min inte på Lagerbäck!! Hur f*n kan han spela med Taco Andersson, Sidlesdanne, Chippen å Alexandersson när det finns bättre alternativ!?!?
↗ till inläggetPrecis.Gillade Sveriges stil när de spelade idag. De kändes som mer offensiva än vanligt. Sen att D. Andersson startade...varför? OKej, han va OK igår, men i 9/10 matcher är kim bättre. De borde köra med Svensson som def och Kim som off.
Härlig kämpaglädje av Petter Hansson som tryckte in den bollen ! Riktigt bra samarbete också av Henke och Zlatan.
↗ till inläggetJag förstår min inte på Lagerbäck!! Hur f*n kan han spela med Taco Andersson, Sidlesdanne, Chippen å Alexandersson när det finns bättre alternativ!?!?
Ehh??Vi vann igår vilket var det viktigaste och så ger du Lagerbäck kritik :bah: .
Tycker faktiskt att D.Andersson gjorde det bättre än jag trodde.
Grekland spelar så fult. men vi vann i allafall. :D