💬
Logga in
Fuska.se

hjälp till digimon 1

40 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

kan nån hjälpa mej med digimon world det första spelet jag får ryck på det! :evil: man får bara sukamon hela tiden å han suger! kan nån tipsa mej om nån bra sida med en komplett guide till det ****** spelet?! eller hjälpa mej mde hur man får alla andra digimon? det fanns enn tråd här för länge sen men den e borta... snälla hjälp mej jag är desperat! tack på förhand...

Nivå 3 · Lärling

träna itte för mycke i liv då får du itte sukamon och numemon lika lätt om du får sukamon ska du gå till trsh mountian och prata med kingsukamon så får du till baka den gamla och träna den

31 Oct 2003
kan nån hjälpa mej med digimon world det första spelet jag får ryck på det! :evil:  man får bara sukamon hela tiden å han suger! kan nån tipsa mej om nån bra sida med en komplett guide till det ****** spelet?! eller hjälpa mej mde hur man får alla andra digimon? det fanns enn tråd här för länge sen men den e borta... snälla hjälp mej jag är desperat! tack på förhand...

För att slippa Sukamon: Låt inte din digimon sk*ta på sej, mata den hela tiden, låt den vila och sova..

För att slippa Numemon: Din digimon måste väga över 5 kilo..

Nivå 3 · Lärling

hur får man en bra digimon när man itte har några bits nästan och inga chip??? har 85 i staden så behöver riktigt bra digimon

Nivå 3 · Lärling

det är bra att ha kuwagamon och kabuterimon i staden för dom förbätrar alla tränings saker vet nån hur man får tentamon

Nivå 3 · Lärling

ok men vilka ovanliga går att få egentligen känns som man har alla utom digitamamon nu ju

Nivå 3 · Lärling

till staden jag kan myatoismon och digitamamon men sen finns det inga mer

Nivå 2 · Novis

Min kompis har den.den är inte bra!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

vet bån nån bar sida där det står hur man får olika digimon? (vilka stats dpm måste ha osv) :?:

Nivå 3 · Lärling

jag hade en men den glömde jag av men sök på passagen efter några sidor

Nivå 3 · Lärling

men jag har stått utanför iglon om det är den som är en ruta ovanför garuromon jag har väntat 10 min han börjar itte frysa? jag hade birdramon

1 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling
men jag har stått utanför iglon om det är den som är en ruta ovanför garuromon jag har väntat 10 min han börjar itte frysa? jag hade birdramon

Jag prövade med Meramon...

Det gick inte då heller.... :(

Nivå 3 · Lärling

det står på alla sidor att man ska göra så

3 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling

mmmmmmm jag håller med hellt omöjligt ja har ju testat allt och vad gör myatoismon i staden är det nån som har fått alla medaljer jag har fått 3 det var ganska jobbigt att få korten tyckte jag jag slössa 300 000 bits på kort för att få det sista och sen så varva jag spelet då såg jag att man fick det sista kortet man blev så sur :(

7 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling

men hur långt har du kommit först finns det mat utanför huset när man har pratat med honom sen ger man det till honom sen ska man få shellmon till staden och när det står nåt om myatoismon i tidningen så ska du gå tillbaka då kommer devimon och pratar med en sen ska man gå till en hiss tror jag det var sen ska man gå till vänster och möta en som liknar giromon när du har tat honom möter du skullgrey mon som har tagit till fånga myatoismon sen får du båda i staden tror jag :) ps man måste ha en virus digimon ds.

22 Nov 2003
Nivå 0 · Nykomling

Var finns whamon? och hur får man honom? :?:

25 Nov 2003
Nivå 1 · Novis

vet någonm vart man köper digimon world 2?

10 Dec 2003
Nivå 8 · Veteranfuskare

hur blir Agumon Greymon?

Pinsam fråga men hur sparar man? :oops: :oops: :oops: :oops:

14 Jan 2004
Nivå 2 · Novis

haha min kompis hade en digimon i TRAINING MODE ller vad det heter sen blev den METALGREYMON sen så låte han den dö en gång så blev den WARGREYMON !!!! lite lätt har Gurudamon nu :> :D

7 Feb 2004
Nivå 3 · Lärling

för mig går det inte så bra på spelet för när jag kommer in i frezze land då springer jag igenom det till misty tressoch där käns det som jag bara går vilse

ps. hur får man ett spö :ph34r:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in