vilket är ditt favvo spel
mitt är gh3
vilket är ditt favvo spel
mitt är gh3
Jag har bara Mario Kart Wii än så länge, så det är nog det roligaste :)
Mario kart wii eller GH3
Mario Kart och Zelda :)
GH3
Resident Evil 4 såklart. asläskigt och jävligt svårt, men kul. :)
Zelda: Twilight Princess och Mario Kart Wii.
GH3 och MP3
Mario Kart Wii äger er alla!
legen of Zelda twilight princess ;) har presis klarat det ägde synd att det var så kort <_< och mariokart wii :lol:
↗ till inläggetWut? Zelda långt? Har spelat i 12 timmar och 40 minuter och är i Goron gruvan. O_Olegen of Zelda twilight princess ;) har presis klarat det ägde synd att det var så kort <_< och mariokart wii :lol:
↗ till inlägget↗ till inläggetWut? Zelda långt? Har spelat i 12 timmar och 40 minuter och är i Goron gruvan. O_Olegen of Zelda twilight princess ;) har presis klarat det ägde synd att det var så kort <_< och mariokart wii :lol:
Kanske i jämförelse med de andra Zelda spelen?
↗ till inlägget↗ till inläggetWut? Zelda långt? Har spelat i 12 timmar och 40 minuter och är i Goron gruvan. O_Olegen of Zelda twilight princess ;) har presis klarat det ägde synd att det var så kort <_< och mariokart wii :lol:
Kanske i jämförelse med de andra Zelda spelen?
Har inte spelar något annat Zelda, så jag vet inte.
Inte jag heller ^^ Så då är det bra för man blir inte besviken. :P
Har visserligen spelat typ en kvart på ett n64 zeldaspel
↗ till inläggetJa samma här, kommer inte längre än till deku tree på Ocarina of time.Inte jag heller ^^ Så då är det bra för man blir inte besviken. :P
↗ till inläggetInte jag heller ^^ Så då är det bra för man blir inte besviken. :P
För mig tar det typ 100 timmar att klara ett Zeldaspel till 100% :P
I Twilight princess tog det mig typ 6 timmar att fånga den där fiskjäveln som va assvår att fånga :/
Fast jag håller med om att Twilight Princess är ett av favoritspelen till gamecube/wii
Mario Kart Wii när jag är ensam och Mario and Sonic at the Olympic Games med kompisar
MX vs ATV untamed typ!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in