💬
Logga in
Fuska.se

Favorit Spel

38 svar · startad

Castlevania down of sorrow

18 Aug 2008

MASATOG är bäst i test för mig och passar den här tiden på året = OS tider

pokemon pearl :)

Fortfarande samma populära spel som i fjol?

Nä ni, ni borde testa Advance Wars: Days of Ruin.

30 Aug 2008

GH är grymmmmt bra!!!

5 Nov 2008

the simpsons game ock guitar hero on tur

6 Nov 2008

New super mario bros

New super mario bros och pokemon diamond

7 Nov 2008

Mario and Sonic at the Olympic games och mario kart DS.

Dem spelen är hur bra som helst.

16 Nov 2008

Just nu är det Animal Crossing: Wild World som spelas :rolleyes: Innan så spelade jag väldigt väldigt mycket Professor Layton And The Curious Village, Och det är det bästa spelet jag någonsin har spelat även när det gäller konsol spel.

19 Nov 2008

New super mario bros och pokemon pearl

20 Nov 2008

Zelda PH tror jag men det var ganska längesen som jag spelade DS. Fast det jag spelade senast var pokemon mystery dungeon explorers of darkness det är brorsans spel men jag spela det och trötnade på det för jag hade Palkia,Dialga,Manaphy,Azelf,Uxie,Mesprit,Phoine,Regice,Regirock,Registeel,Regigigas, och några fler i teamet. Sen så fick jag Dakrai i teamet. Jag var Snorlax och Raichu och boda i 78 Lv och var i Super rank fler en 120 olika pokemon i teamet. Gjorde alt på ungefär en vecka. Sen så ska min brorsas kompis radera alt :evil: så då årkar jag inte spela längre. :( Men det är nog zelda PH som är roligast.

22 Nov 2008

Mitt favorit spel är ett spel jag köpte i turkiet som heter 62 game in 1-.......- ÄGER BARA SÖNDER ....... har 62 spel...... :D :D :D :D

6 Dec 2008

Har inte så bra spel men Spore e ganska kul

Just nu gillar jag:Super mario 64 ds!!!!!!!!!!

12 Dec 2008
Eftersom jag inte kan få nog av Final Fantasy Fables: Chocobo Tales så måste jag nog säga att det är mitt nuvarande "favorit" spel till DS, annars tycker jag mycket om Pokemon Dimond.
2 Jan 2009

!!!!!!!!!!SUPER MARIO 64 DS!!!!!!!!!!

3 Jan 2009

Guitar Hero: On Tour har underhållit mig mest.

14 Jan 2009

new super mario bros :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in