Ok, nu har jag gjort allt, (saknade som sagt att hämta några fordon åt Stevie), men jag står kvar vid 88.33 %, Hur kommer det sig? Är det något jag saknar? :huh:
EDIT: Nevermind, Jag fixade det. Jag saknade bara lite saker. 100 % nu, *happy* :P
Ok, nu har jag gjort allt, (saknade som sagt att hämta några fordon åt Stevie), men jag står kvar vid 88.33 %, Hur kommer det sig? Är det något jag saknar? :huh:
EDIT: Nevermind, Jag fixade det. Jag saknade bara lite saker. 100 % nu, *happy* :P
Storyn är avklarat för rätt så länge sedan. Gick fort, trots att jag försöke hålla mig.
Håller nu på med random characters och Assassin. Orkar däremot inte skaffa 100% med alla vänner eftersom procenten minskar så fort man avböjer något via mobilen. Har gjort klart Most Wanted i alla tre städer har bara 15 randombrott kvar. Little Jacobs drogleveranser är också klara.
Har massor av stunthopp och flygande råttor kvar vilket lär ta väldigt lång tid att hitta eftersom jag inte använder mig av varken fusk eller kartor.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in