💬
Logga in
Fuska.se

Ladda Ner Firefox 3 (sammanfogade Trådar)

135 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

De kanske fixar fler servrar :D

Nivå 4 · Lärling

Vad är det för spel ni pratar om ?????????????? Och vad gör man i det?

Nivå 5 · Fuskare

OMFG!!! Det e Firefox, inget spel. En webbläsare, precis som Internet Explorer.

Nivå 4 · Lärling

pls svara snabbt

är det bättre är internet explorer

är firefox bättre än interner explorer

Nivå 4 · Lärling Moderator

Ja, nu går det äntligen att ladda ned svenska Firefox 3.0! Går dock bara i 10 kb/s ^^

Nivå 9 · Veteranfuskare

Finns även på http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html

Om inte http://www.mozilla.com/en-US/firefox/?p=downloadday fungerar alltså. De har en j*vla massa olika servrar som används för att hosta själva nerladdningsfilen verkar det som. Första länken väljer någon av dem, den andra hämtar från någon internationell Mozilla-server.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Det var nog det de fixade, som jag sa innan. Fler servrar för att det inte skulle krascha. Btw, såg nu när jag skrev fel på krascha att det blev rött under :D Den nya versionen har rättstavningsskit ^_^

Hur lång tid tar det om det går i 10kb/s? Jag laddade ner det ganska fort iaf. Typ en halv minut högst.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Rättstavning fanns i tvåan också ;)

FF3 klarar ju webstandardtestet ACID 3 ganska hyfsat. FF2 hade 58 poäng tror jag, FF3 har 71.

IE7 kammar ihop 5 poäng om någon är intresserad...

Nivå 6 · Fuskare

Här är en bild på FF3, direkt ifrån Ubuntus förråd :D

http://img257.imageshack.us/img257/9625/skrmbildvb4.png

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hur ändrar man skal(alltså länken :) ) och finns det kaizou till 3:an?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Varför f*n sparas all historik i adressfältet!? :o Det gjorde den inte förr, för då var det bara de hemsidor man har varit inne på, inte all historik :s

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Mm, undrar jag med. Och man kan inte ta bort den.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Sitter på Firefox 3 nu, jag avgudar det, det är ju otroligt snyggt.

Det flyter ju riktigt bra också, 9/10.

Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget

Sitter på Firefox 3 nu, jag avgudar det, det är ju otroligt snyggt.

Det flyter ju riktigt bra också, 9/10.

Håller med till hundra. Tycker att det här med historiken i adressfältet är helt underbart, otroligt skönt ifall man har råkat stänga ner någon sida.
Nivå 9 · Veteranfuskare

Tycker det är vansinnigt fult för min del, försöker febrilt komma in på deras sida för att ladda ner ett skin så fort som möjligt. Mac OS-versionen funkar, men på Vista ser det ju för f-n ut som betaversionen av Office 2007. Läskigt... :unsure:

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #96

Pledged låg förut på ca 1,5 miljoner.

Nu ligger downloads på 2,960,086 och det ökar snabbt :D

Go FireFox Go

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Var kan man ladda ner tema till Firefox?

Nivå 6 · Fuskare

varför kommer jag till Firefox 2 sidan?!Jag har testat att uppdatera sidan men det går inte.Är 3.0 den rätta?

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #99
↗ till inlägget

varför kommer jag till Firefox 2 sidan?!Jag har testat att uppdatera sidan men det går inte.Är 3.0 den rätta?

FF3 är den rätta.

Jag har också problem med att komma till den sidan. Det kanske var en bugg som gjorde att man kom dit. Det verkar ju som om Download Day är imorgon istället...

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

FF3 är den rätta.

Jag har också problem med att komma till den sidan. Det kanske var en bugg som gjorde att man kom dit. Det verkar ju som om Download Day är imorgon istället...

njaah,det är inte imorgon då vissa redan har det.Men är "Firefox Setup 3.0.exe rätt?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in