💬
Logga in
Fuska.se

Ladda Ner Firefox 3 (sammanfogade Trådar)

135 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

varför kommer jag till Firefox 2 sidan?!Jag har testat att uppdatera sidan men det går inte.Är 3.0 den rätta?

FF3 är den rätta.

Jag har också problem med att komma till den sidan. Det kanske var en bugg som gjorde att man kom dit. Det verkar ju som om Download Day är imorgon istället...

njaah,det är inte imorgon då vissa redan har det.Men är "Firefox Setup 3.0.exe rätt?

Ja.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

varför kommer jag till Firefox 2 sidan?!Jag har testat att uppdatera sidan men det går inte.Är 3.0 den rätta?

FF3 är den rätta.

Jag har också problem med att komma till den sidan. Det kanske var en bugg som gjorde att man kom dit. Det verkar ju som om Download Day är imorgon istället...

njaah,det är inte imorgon då vissa redan har det.Men är "Firefox Setup 3.0.exe rätt?

Ja.

har laddat ner det nu.f*n va dåligt att man ser all historik...

↗ till inlägget
↗ till inlägget

FF3 är den rätta.

Ja.

har laddat ner det nu.f*n va dåligt att man ser all historik...

Men herre min skapare, det är väl ingen skillnad gentemot förut?

Iallafall är jag kär :wub: Mitt gamla skin funkar till FF3! :D

18 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling

JAG FÖRSTÅR INTE!!! Har firefox 3 kommit ut på synaptic? Det har inte kommit ut för mig och jag tror fortfarande att jag har firefox 3(inte rc eller betan) sedan några dagar tillbaka!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

JAG FÖRSTÅR INTE!!! Har firefox 3 kommit ut på synaptic? Det har inte kommit ut för mig och jag tror fortfarande att jag har firefox 3(inte rc eller betan) sedan några dagar tillbaka!

Ja, det har den, installerade den själv därifrån. Det finns bara den versionen där, inga RC's or whatever.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Hur fixar man tema till FF3?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hur fixar man tema till FF3?

Liksom till tidigare versioner av Firefox så går tema och olika plugins att hämta härifrån: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:2

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #108

Nice, nu har jag FF3.

Får se hur mycket bättre det är...

OMG, jag hittade ett kompatibilitetsproblem... FF3 är inte 100% kompatibelt med nyaste versionen av Hotmail där man kan högerklicka för att få fram specialmenyer som "Töm mappen" för papperskorgen.

Ändrad

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Nice, nu har jag FF3.

OMG, jag hittade ett kompatibilitetsproblem... FF2 är inte 100% kompatibelt med nyaste versionen av Hotmail där man kan högerklicka för att få fram specialmenyer som "Töm mappen" för papperskorgen.

Är FF3 det då?
Nivå 0 · Nykomling

Hur gör man så att Hotmail startas med FF? Btw, DarkElf du har Live Hotmail eller vad det heter eller? Jag har det gamla, vanliga Hotmail.

Nivå 0 · Nykomling

Någon som märkt att Fuska.se laggar när man använder FF3?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #112
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nice, nu har jag FF3.

OMG, jag hittade ett kompatibilitetsproblem... FF2 är inte 100% kompatibelt med nyaste versionen av Hotmail där man kan högerklicka för att få fram specialmenyer som "Töm mappen" för papperskorgen.

Är FF3 det då?

Jag menar FF3. Alltså F3 är inte 100% kompatiblt medans FF2 är det... Ändrar mitt inlägg nu...

↗ till inlägget

Jag kanske har också märkt av det. Det tog lite längre tid att ladda precis när jag börjar använda FF3. Hade nog inte cachat upp allt. Men det tar fortfarande lite längre tid än vanligt. Tror jag har märkt det på lite andra sidor också faktiskt...

Ny funktion

Testa att dra en bild i FF3

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag kanske har också märkt av det. Det tog lite längre tid att ladda precis när jag börjar använda FF3. Hade nog inte cachat upp allt. Men det tar fortfarande lite längre tid än vanligt. Tror jag har märkt det på lite andra sidor också faktiskt...

Ny funktion

Testa att dra en bild i FF3

Japp, de flesta sidor funkar dock.

Nivå 0 · Nykomling

Det går också att markera en mening tex och sen flytta den :D

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #115
↗ till inlägget

Det går också att markera en mening tex och sen flytta den :D

jo

7,81 miljoner nerladdningar

Nivå 0 · Nykomling

jag gillar den nya, dock så är den nya webbhistoriken lite jobbig.

Nivå 0 · Nykomling

Kom det in på guiness world records?

19 Jun 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #118
↗ till inlägget

Kom det in på guiness world records?

Det får vi reda på om några dagar. Jag tror det är två eller tre personer i juryn som ska gå igenom datatrafiken och kolla så att det inte är fler än en nerladdning från varje IP-adress.

En av dom är från Guinness World Records och en av dom var datornörd (som har utvecklat något som används mycket).

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag laddade precis ner det :)

Den rätta och officiella förkortningen är FX, inte FF, varför skriver ni FF?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in