Vad är det bästa zelda ögonblicket tycker du?
Själv tycker jag att det är i Twillight princess när Midna är nära att dö och man springer med hon på ens rygg som varg.
Vad är det bästa zelda ögonblicket tycker du?
Själv tycker jag att det är i Twillight princess när Midna är nära att dö och man springer med hon på ens rygg som varg.
döda sista bossen i OOT, härligt ^^
Jag har inte äns gjort det än..
Kom till stället när han blev Ganon och man skulla hamra hans svans.
Dog där :(
Den där sekvensen i Oot efter vatten-templet i Kakariko när det brinner.. Vet inte varför jag gillar den :P
slut scenen i TP är ju kul men jag gillar bättre när Midna är sjuk
Det bästa ögonblicket i Zelda spelen är när Link spelar de 8 instrumenten framför ägget i "Link's Awakening". Eventuellt när han sen ska spela igen för valen. :visslar:
bästa ögonblicket är ju när dän här kyckling kungen i TP dör ju så j*vla grymt när midna tar kål på han
Hej! Jag tycker det är när man får hästen i OOT , istället för att behöva springa som en galning överallt bra för att komma någonstans så får man en häst. JIPPI!!!!!!!!!!
Att ha dödat Ganondorf i TP för första ggn.
Det var dessutom ett riktigt bra slut och en ganska så svår sista strid när man körde den för första ggn XD
↗ till inläggetVilken kyckling kung? :huh:bästa ögonblicket är ju när dän här kyckling kungen i TP dör ju så j*vla grymt när midna tar kål på han
NOT TAKE MIRROR
http://www.zeldawiki.org/images/7/7f/Yeta_transformed.jpg
...f*n vad rädd jag blev. ;_; Ramlade nästan ut genom fönstret.
↗ till inlägget↗ till inläggetVilken kyckling kung? :huh:bästa ögonblicket är ju när dän här kyckling kungen i TP dör ju så j*vla grymt när midna tar kål på han
ZANT i twilight templet >.<
↗ till inlägget↗ till inläggetbästa ögonblicket är ju när dän här kyckling kungen i TP dör ju så j*vla grymt när midna tar kål på han
Vilken kyckling kung? :huh:
ZANT i twilight templet >.<
Sen när är han kungen över kycklingarna?
FFS han är "kungen av twilight" >.<
↗ till inläggetVarför säger du "kyckling kungen" då?FFS han är "kungen av twilight" >.<
därför han ser utt some en j*vla kyckling -.-
↗ till inläggetJaha. xDdärför han ser utt some en j*vla kyckling -.-
När man för första gången kommer till Dark World i ALttP
och är en j*vla kanin.
↗ till inläggetDen där sekvensen i Oot efter vatten-templet i Kakariko när det brinner.. Vet inte varför jag gillar den :P
hehe jag gillar också den :)
Blev också rädd som in i h*lvete i det där "NOT TAKE MIRROR!!!-ögonblicket" i TP, men det är inte det bästa ögonblicket. Jag gillar många episka ögonblick i serien, särskilt cutscenen med Ganondorf för första gången i TP (när han är nära att bli avrättad) så det får nog bli den.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in