Jag undrar bara vart man kan hitta high jump på kingdom hearts 1..
Kh1 High Jump?
i monstro
↗ till inläggeti monstro
Undrar det också, men vart i monstro?
efter första matchen mot paracite cage(tror den hette så) så finns high jump i en skattkista på båten i munnen
huh? va? va e monstro ? har man lämnat travers town då? :( d går jätte dåligt för mej
↗ till inläggethuh? va? va e monstro ? har man lämnat travers town då? :( d går jätte dåligt för mej
Monstro kommer du stöta på i mitten av spelet, när du ska åka till neverland. Så om du är i traverse town haru en bit frammåt till han ;)
↗ till inlägget↗ till inläggethuh? va? va e monstro ? har man lämnat travers town då? :( d går jätte dåligt för mej
Monstro kommer du stöta på i mitten av spelet, när du ska åka till neverland. Så om du är i traverse town haru en bit frammåt till han ;)
Jag hittade han när jag skulle till Atlantika så jag tror han kan komma lite varsomhelst :P
↗ till inlägget↗ till inläggethuh? va? va e monstro ? har man lämnat travers town då? :( d går jätte dåligt för mej
Jag hittade han när jag skulle till Atlantika så jag tror han kan komma lite varsomhelst :P
haha ne.. man stötter på han när man åker till atlatica .. thats all ^^
du kan va i han en gång i spelet och det är när du ska åka till atlantica så passa på och göra allt där...
50% att man stöter på honom påvägen till Atlantica eller halloween.
/Ni vet att trådskaparen inte varit inne på ett år?
man möter han inte mellan haloween town utan atlantica och det är 110% chans att du hittar han