↗ till inlägget↗ till inläggetJag sa inte köra ner, jag sa spränga. Och ja de skrev att ett xbox 360 väger 2,5 hg.
Asså, skärp er! Felstavningar och småfel uppkommer ju i alla tidningar.
Ja eller hur,
↗ till inlägget↗ till inläggetJag sa inte köra ner, jag sa spränga. Och ja de skrev att ett xbox 360 väger 2,5 hg.
Ja eller hur,
↗ till inläggetDet uppkommer väldigt ofta i Gamereactor.↗ till inläggetJag sa inte köra ner, jag sa spränga. Och ja de skrev att ett xbox 360 väger 2,5 hg.
Gamereactor
GameReactor, och om det skulle vara slut på EB Games så köper jag en PcGamer
Väldigt sällan jag ser att GR ger ut fel information och det går faktiskt att spränga sönder träden som man kan köra ner :P.
När kommer månadens GameReacor ut ?
Trips: Det skulle vara kul och leta igenom alla Levels och Pc Gamers nummer för att så hur många misstag de har gjort.
Level e gott
↗ till inläggetJepp, för då skulle man se hur mkt bättre dem är. =DNär kommer månadens GameReacor ut ?
Trips: Det skulle vara kul och leta igenom alla Levels och Pc Gamers nummer för att så hur många misstag de har gjort.
Level tycker jag är bra.
Någon som vet när nya GameReactor kommer ut ? :huh:.
Och hur mycket kostar Level ?
70 SEK.
↗ till inlägget70 SEK.
Thanx, Och den kommer varje månad ?
Gamereactor!!
Level är den bästa
En liten fråga bara, Kommer GameReator varje månad ?
Gamereator kommer 10 gånger per år. Den kommer inte under Juni (semester) och ...December (?) (semester då också antar jag).
↗ till inläggetGamereator kommer 10 gånger per år. Den kommer inte under Juni (semester) och ...December (?) (semester då också antar jag).
Okej, Thanx, :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in