Hoppa till innehåll

Vad Saknar Du Mest Här På Fuska.se


Gäst ADRIAN_93
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst ADRIAN_93

Det jag saknar här på fuska är en sök ruta som finns på framsidan när man går in på fuska.se så man direkt kan söka

på ett speciellt ämne eller ja vad som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 173
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

oj vad det är mycket jag saknar.... fuska är skit nu för tiden... alla omogna spammare och andra töntar som tror de är ascoola och bästa för att de inte kan stava 30% av sina ord rätt och är 12 år och bara cp:ar omkring och försöker höja sin rank. fuska är inte så roligt vill jag säga till alla "n00bs". gå ut och studera ytterväggen istället. det är min dirketa tanke. sså jag skanar obefinnandet av alla 11-12 åringar... i stort sätt, finns några okey men resten ska bort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oj vad det är mycket jag saknar.... fuska är skit nu för tiden... alla omogna spammare och andra töntar som tror de är ascoola och bästa för att de inte kan stava 30% av sina ord rätt och är 12 år och bara cp:ar omkring och försöker höja sin rank. fuska är inte så roligt vill jag säga till alla "n00bs". gå ut och studera ytterväggen istället. det är min dirketa tanke. sså jag skanar obefinnandet av alla 11-12 åringar... i stort sätt, finns några okey men resten ska bort.

Ja, men istället för att klaga på dom som inte kan stava så kan du klaga på dig själv, du är ju inte precis mästaren på att stava ser jag.

 

Men det finns en sak som jag längtar efter, det är att man kan se varnings loggen, eller ja så att man kan se hur många varningar en medlem har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan man inte det??

Nej, kan du se hur många varningar jag har? Förut kunde man se det under sin Fuskarank typ.

 

Liknar så här; varna 0% [][][][][] så ser det ut, kan du se min? Nej, det vill jag att fuska ska ändra.

 

Är inte det lite personligt då? Man kanske inte vill att andra snokar runt i ens varninglogg.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Saknar folk som vill diskutera spel, saknar ett ordentligt uppbyggt forum, saknar folk som hjälper till att få ändring på sidan, saknar admin och moderatorer som verkligen lyssnar på ens idéer. Möjligt att de kanske gör det egentligen, men det är ju inte många som direkt hjälper till att förändra Fuska.se. Nej, allt ska vara som det alltid har varit. Saknar några egentliga huvudmål för sidan, fuskarkivet är ju inget att hurra över (jag nämner inte ens recensionsarkivet). Saknar det mesta som behövs för ett bra spelforum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...