Det jag saknar här på fuska är en sök ruta som finns på framsidan när man går in på fuska.se så man direkt kan söka
på ett speciellt ämne eller ja vad som helst!
Det jag saknar här på fuska är en sök ruta som finns på framsidan när man går in på fuska.se så man direkt kan söka
på ett speciellt ämne eller ja vad som helst!
oj vad det är mycket jag saknar.... fuska är skit nu för tiden... alla omogna spammare och andra töntar som tror de är ascoola och bästa för att de inte kan stava 30% av sina ord rätt och är 12 år och bara cp:ar omkring och försöker höja sin rank. fuska är inte så roligt vill jag säga till alla "n00bs". gå ut och studera ytterväggen istället. det är min dirketa tanke. sså jag skanar obefinnandet av alla 11-12 åringar... i stort sätt, finns några okey men resten ska bort.
Ett riktig bra GF...
ja med!
↗ till inläggetJa, men istället för att klaga på dom som inte kan stava så kan du klaga på dig själv, du är ju inte precis mästaren på att stava ser jag.oj vad det är mycket jag saknar.... fuska är skit nu för tiden... alla omogna spammare och andra töntar som tror de är ascoola och bästa för att de inte kan stava 30% av sina ord rätt och är 12 år och bara cp:ar omkring och försöker höja sin rank. fuska är inte så roligt vill jag säga till alla "n00bs". gå ut och studera ytterväggen istället. det är min dirketa tanke. sså jag skanar obefinnandet av alla 11-12 åringar... i stort sätt, finns några okey men resten ska bort.
Men det finns en sak som jag längtar efter, det är att man kan se varnings loggen, eller ja så att man kan se hur många varningar en medlem har.
Kan man inte det??
↗ till inläggetNej, kan du se hur många varningar jag har? Förut kunde man se det under sin Fuskarank typ.Kan man inte det??
Liknar så här; varna 0% [][][][][] så ser det ut, kan du se min? Nej, det vill jag att fuska ska ändra.
Hur mkt varnad e du?
↗ till inläggetÄr inte det lite personligt då? Man kanske inte vill att andra snokar runt i ens varninglogg.↗ till inläggetNej, kan du se hur många varningar jag har? Förut kunde man se det under sin Fuskarank typ.Kan man inte det??
Liknar så här; varna 0% [][][][][] så ser det ut, kan du se min? Nej, det vill jag att fuska ska ändra.
Man kan inte se varandras varningar, endast sina egna. Endast moderatorer kan se alla.
Okej vad bra då!
Saknar folk som vill diskutera spel, saknar ett ordentligt uppbyggt forum, saknar folk som hjälper till att få ändring på sidan, saknar admin och moderatorer som verkligen lyssnar på ens idéer. Möjligt att de kanske gör det egentligen, men det är ju inte många som direkt hjälper till att förändra Fuska.se. Nej, allt ska vara som det alltid har varit. Saknar några egentliga huvudmål för sidan, fuskarkivet är ju inget att hurra över (jag nämner inte ens recensionsarkivet). Saknar det mesta som behövs för ett bra spelforum.
↗ till inläggetjag skulle vilja att vi alla utbringar en skål för Aircondition, han är en "frisk fläkt" som lyckats sammanfatta vad vi alla känner och framföra det på ett bra och konkret sätt. skål!Saknar folk som vill diskutera spel, saknar ett ordentligt uppbyggt forum, saknar folk som hjälper till att få ändring på sidan, saknar admin och moderatorer som verkligen lyssnar på ens idéer. Möjligt att de kanske gör det egentligen, men det är ju inte många som direkt hjälper till att förändra Fuska.se. Nej, allt ska vara som det alltid har varit. Saknar några egentliga huvudmål för sidan, fuskarkivet är ju inget att hurra över (jag nämner inte ens recensionsarkivet). Saknar det mesta som behövs för ett bra spelforum.
↗ till inläggetHärligt att du kom med det. Fuska var bättre innan den stora uppdateringen. (Minns inte vilket år det var)Saknar folk som vill diskutera spel, saknar ett ordentligt uppbyggt forum, saknar folk som hjälper till att få ändring på sidan, saknar admin och moderatorer som verkligen lyssnar på ens idéer. Möjligt att de kanske gör det egentligen, men det är ju inte många som direkt hjälper till att förändra Fuska.se. Nej, allt ska vara som det alltid har varit. Saknar några egentliga huvudmål för sidan, fuskarkivet är ju inget att hurra över (jag nämner inte ens recensionsarkivet). Saknar det mesta som behövs för ett bra spelforum.
Men saknar iaf GF:et Oztown och All_In_One.
Jag har inte tänkt på att varningarna har fösvunnit. Jag vill också kunna se varningarna. Det är jobbigt att gå in i Mina inställningar för att se det.
Men det kan bero på perfomence. Man kanske känar lite perfomence genom att inte behöva visa allas varningar på en sida. Servern måste ju leta upp varje person...
Gamla uvar, som NesseN
Jag saknar det "gammla" fuska. Där det inte var fullt av kaxiga drygfan som har kommit upp det senaste. Om man är dålig på nått spel, Photoshop eller stavning så är det som att dom ska utvisas från fuska.
Ja, Alla Skålar för Aircondition!
Han har helt rätt!
↗ till inläggetJah NesseN har man inte sett på länge...Gamla uvar, som NesseN
↗ till inläggetehm... du är 11, du va typ 9 när det GAMLA fuska var som ÄLDST. va fick du för uppfattning? varför var du inte ute och lekte med kompisar? hallå skaffa dig ett liv, du hamnar ändå här om 3-4 år.Jag saknar det "gammla" fuska. Där det inte var fullt av kaxiga drygfan som har kommit upp det senaste. Om man är dålig på nått spel, Photoshop eller stavning så är det som att dom ska utvisas från fuska.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in