Hoppa till innehåll

Wiibrickblocker


Gurragu
 Dela

Rekommendera inlägg

Man BrickBlockar innan man bränner.

 

Och jag tror inte att du behöver BrickBlocka SMG. Oavsett om det är NTSC med tanke på att det komit till Europa för ganska länge sedan.

 

Får du en uppdatering när du stoppar i skivan?

Redigerat av Tingle
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken verision är ditt wii?

Jag körde uppdateringen med Okami, vilket ioförsig var dumt efrsom jag har BrickBlocker. Det gick helt utmärkt att uppdatera med det spelet.

 

Annars så brickblockar man somsagt innan man bränner.

Förresten, varför laddade du ner en NTSC-verision?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag laddade inte ner det, jag köpte i USA

EDIT: ringde deras kundservice och fick reda på att man måste bränna o massa skit :(

Tyvärr får jag ju inte ladda ner på denna dator men i USA så kanske vi laddar ner nåra rips då :)

Redigerat av gurragu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skumt....Jag vet inte hur du ska göra då.

 

Fast det borde gå att uppdatera med uppdateringen som finns i spelet med tanke på att wii't bara brickas om man uppdaterar med en amerikansk uppdatering som är högre en vad den högsta europeiska uppdateringen. t.ex uppdatera med 3.3A när det bara fanns 3.2E.

 

Fast jag vågar inte lova att ditt wii inte brickas...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Okej, men jag läste nånstans att man kunde stänga av på 15 procent typ, tror du det funkar?

Har för mig att det får 2 channels av allt om man tar en USA uppdate annars

Redigerat av gurragu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får inte dubbla kanaler av allt om du uppdaterar med en amerekansk uppdatering.

Jag har gjort det en gång och jag fick dubbla nyhets- och väderkanaler. Fast det är (Semi-)brickningen man vill undvika, kanalerna är ju bara att flytta längst bak.

 

Och att stänga av medans den uppdaterar är inget bra tips då du kan bricka konsollen om du stänger av vid fel tillfälle.

 

Mitt tips till dig är att du laddar ner en PAL verision bränner, sedan kan du ju använda fodralet du fick när du köpte spelet till skivan. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...