Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa Ps3 Eller Xbox 360


Hoglund7
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

halo är bara överskattat.

Vi säger mgs, det är bättre än halo vad jag hört..

Mgs ?

 

Metal Gear Solid, tycker både det och Halo suger.

 

Intech: Wtf?! Jag sa ju t.o.m att jag inte tyckte att PS3 var dåligt. Skaffa glasögon. -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni som säger så har bara inte spelat det för ni va så dumma och köpte ett ps2/ps3 i stället för xbox/xbox360 men ajaj ni vet int evad ni har missat. de had eju tillochmed europa turneringar med halo 3 där första pris var en 42 tums lcd tv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ska jag köpa ps3 eller xbox 360 :)

 

Köp 360 för det är ju typ samma spel som på ps3 och 360 e ju billigare!!

 

´

 

Hallå! Billigare ja! Ja köp billigast? Nej! Billigast sämre gjorde konsoller, kontroller och spel, ps3 har dyrare men du lär inte ångra att du köpte ett ps3 precis. Mer påkostade grejor, ALLTSÅ köp ett PS3, som sagt det är framtiden i en box!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni som säger så har bara inte spelat det för ni va så dumma och köpte ett ps2/ps3 i stället för xbox/xbox360 men ajaj ni vet int evad ni har missat. de had eju tillochmed europa turneringar med halo 3 där första pris var en 42 tums lcd tv.

WOW! Sånt finns till ps3 också.

 

Dessutom har jag kört Xbox, HALO då, jag tycker det är roligt att köra med kompisar, multiplayer, det är skitkul, men jag har en ps3 och tycker den är bättre än en Xbox men xbox är bra. Men jag gillar ju ps3 eftersom den har jag alltid haft, har bara kört lite xbox

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ni som säger så har bara inte spelat det för ni va så dumma och köpte ett ps2/ps3 i stället för xbox/xbox360 men ajaj ni vet int evad ni har missat. de had eju tillochmed europa turneringar med halo 3 där första pris var en 42 tums lcd tv.

WOW! Sånt finns till ps3 också.

 

Dessutom har jag kört Xbox, HALO då, jag tycker det är roligt att köra med kompisar, multiplayer, det är skitkul, men jag har en ps3 och tycker den är bättre än en Xbox men xbox är bra. Men jag gillar ju ps3 eftersom den har jag alltid haft, har bara kört lite xbox

 

jojo jag håller med ps3 är bätre än 360 men man köper hellre ett 360 för den har mkt mk mkt mer och bätre spel och kontroll, men själva konsollen så e ju ps3 mö bätre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...