💬
Logga in
Fuska.se

Hur Snackar Man I Vent?

14 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Jo, jag har precis skaffat Ventrilo så jag kan snacka med min WoW Guild. Men hur snackar man i den? Jag vet inte hu man gör. Svara snabbt plx

Nivå 7 · Fuskare

först måste du ha en mick, sen går du in på setup och markerar push to talk button och välj en knapp du ska trycka in när du pratar, testa även att höja på outbound, då hörs du högre. om du tycker att dom andra pratar lågt så höjer du på inbound.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3

Ah tack men det löste sig själv.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

först måste du ha en mick, sen går du in på setup och markerar push to talk button och välj en knapp du ska trycka in när du pratar, testa även att höja på outbound, då hörs du högre. om du tycker att dom andra pratar lågt så höjer du på inbound.

Push to talk är rätt kasst att använda enligt mig. Jobbigt om man t.ex är i mitten av en bossfight/arena.

8 Jul 2008

håller med garone. bättre att använda typ Skype

Nivå 7 · Fuskare

inte om man vill prata med många samtidigt.

Nivå 4 · Lärling

suck, jag har ställt in "push to talk" på en av knapparna på sidan av musen, det funkar galant ( varför ska du använda vent ens? finns ju voicechat inbyggt i WoW... )

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

suck, jag har ställt in "push to talk" på en av knapparna på sidan av musen, det funkar galant ( varför ska du använda vent ens? finns ju voicechat inbyggt i WoW... )

För att kvalitén på WoW's voicechat är asdålig?

(Btw, du glömde en "-,-")

7 Aug 2008
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

håller med garone. bättre att använda typ Skype

han sa inget om att man ska använda skype, man måste ju inte ha push-to-talk

Teamspeak och Vent pwnar skype och WoW Voice chat.

Nivå 5 · Fuskare

Vent är bäst :D

Varför är vent bättre än teamspeak?

Nivå 9 · Veteranfuskare

inte massa onödig design.

Nivå 5 · Fuskare

Sa jag det? Jag sa bara att Vent är bäst!!! ;)

Det är min personliga åsikt. Jag spelar cs och då är Vent det bästa.

Nivå 16 · Legendfuskare

Alla gillar inte vent men jag gör det, spelar wow och vet att dom flästa guilderna har vent

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in