wilmerx.tk Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 I måndags förhandsbokade jag ett exemplar av Guitar Hero: Aerosmith inkl. gitarr till PS3. Jag längtade spänt och när det nu äntligen är fredag får jag inget? Vad är felet? Tur nog beställde jag ett exemplar till PS2 också, men, vill ju ha det till PS3. Så, skulle vara väldigt tacksam om någon visste vad felet är och vad det kan bero på. Om någon vill veta bor jag i lägenhet, om det har någon betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 några frågor var bestälde du de från? använde du postförskåt eller kreditkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avrilownar Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jag hade beställt Guitar Hero 3 vi skulle få det på en tisdag men fick det på en fredag..det spelade inte så stor roll men men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kokkaburra Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Lugn bara, det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Ska du ha två stycke? En till ps2 och en till ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 några frågor var bestälde du de från? använde du postförskåt eller kreditkort? Jag beställde det på CDON. Får räkningen hemskickad. Lugn bara, det kommer. Förväntar mig att få det på måndag. Ska du ha två stycke? En till ps2 och en till ps3? Ja, nämnde det i första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jag tror inte du behöver ha så mycket brådska .. Men beställde du från privatperson eller från företag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Jag tror inte du behöver ha så mycket brådska .. Men beställde du från privatperson eller från företag? I tidigare inlägg nämnde jag att beställningen ägde rum på CDON. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 då borde det komma på tisdag eller onsdag när jag beställde devil may cry 4 innan det kom ut så fick jag det på reales date det var på webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag förhandsbokade "Battlefield: Bad Company GOLD EDITION" från CDON.com, och det är 99% chans att man ska få sitt spel en dag innan releasedag. Men jag fick den PÅ releasedagen, alltså den ynkliga 1%-chansen! :P Sen så när jag fick den (på releasedagen) var fodralet buckligt (fraktskada), och eftersom det var en special-utgåva så var det ett specialfodral, så jag var tvungen att skicka tillbaka hela spela (inklusive skiva & innehåll)... VÄLDIGT tråkigt :( Då kunde man ju inte spela det när man fick det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag förhandsbokade "Battlefield: Bad Company GOLD EDITION" från CDON.com, och det är 99% chans att man ska få sitt spel en dag innan releasedag. Men jag fick den PÅ releasedagen, alltså den ynkliga 1%-chansen! :P Sen så när jag fick den (på releasedagen) var fodralet buckligt (fraktskada), och eftersom det var en special-utgåva så var det ett specialfodral, så jag var tvungen att skicka tillbaka hela spela (inklusive skiva & innehåll)... VÄLDIGT tråkigt :( Då kunde man ju inte spela det när man fick det! Konstigt då att jag inte fick Guitar Hero: Aerosmith överhuvudtaget på realesedagen. Två dagar sedan nu, förväntar mig det på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Men det är inte så konstigt att du inte fått det nu. Release var på en fredag. Då måste de ha skickat det senast torsdag för att de ska komma fram. och det kan de ha gjort men om posten behandlade det på fredagen så får du det först på måndag eftersom de inte jobbar lördag och söndag. Se om du har turen med dig imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.