💬
Logga in
Fuska.se

72h Ban Utan Anledning ?

27 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
Jo, nu är det så at blizzard har det sämsta pengar-trade system som finns. Mail;ar / Trade;ar du över jag tror det är 800g utan att personen som får pengarna lagt något i deras trade ruta så skickas en varning till blizzard som säger till de att kolla upp situationen. Resten fårstår ni själva..

Alltså, har du mail;at eller trade;at någon 500g / 800g+? Isåfall vet du svaret, du har trade;at / mail;at för mycket guild till någon. Du har alltså överanvänt BLIZZARDS system.

ehm nej när jag och en polare slutade spela alliance o rolla horde gav båda typ 1k g var till en annan druid polare så han kunde få sin epix flying ingen varning eller nåt till någon av oss! +när jag starta horde o min bror slutade spela så gav han allt sitt guld till min horde (1500g)(ja 2olika accounts) X_x eller hade jag bara tur?

Systemet är ganska nytt så det beror på NÄR du gjorde det..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Tråd urspårad.

Skicka ett mail till deras customer service om du är missnöjd med hur de aggerar.

Låst.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Tråd urspårad.

Skicka ett mail till deras customer service om du är missnöjd med hur de aggerar.

Låst.

Du glömde låsa :P
↗ till inlägget

Tråd urspårad.

Låst.

http://gaijindrift.com/e/images/faildozer.jpg

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Även om den inte är låst har ni ingen anledning att skriva i den T_T

↗ till inlägget

har du det då?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

har du det då?

Jag har anledning att skriva det jag sa, ja
Nivå 10 · Veteranfuskare

Varningar inc.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.