💬
Logga in
Fuska.se

Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! Nu

28 svar · startad

↗ till inlägget

om jag inte är dum i huvudet så är 120GB rätt så onödigt, då du ka köpa en helt ny om du skulle ha bekymmer för för lite diskutrymme. playstation 3 använder en helt vanligt 2.5-hårdisk (hårdisk för laptop's), och inte XBOX 360 som använder sina egna... rätt så dumt. ps3 har mycket mer funktioner, vilket är bra. ps3 börjar få väldigt mycket exklusiva spel, och har de mest välgjorda spelen (50GB HDD blu-ray, exklusiva).

JAG KOMMER ALLTID ATT RÖSTA FÖR PLAYSTATION!

Du har fel där, vad är det med fel med en 120GBs hårddisk?

9 Jul 2008
Nivå 1 · Novis

Ps3 utan tvekan.. Jag gillar 360 och Ps3, men ärligt talat så är Ps3 bättre! ..

Nej jag säger inte att Ps3 är bättre för att JAG har det, det är fakta och ärlighet.

Mina två kompisar har 360, tänkte köpa det.. Men spelade det hos dem osv...

Tyckte det va ganska dåligt och live måste vara det sämsta dom gjort..

Så ändrade mig totalt och köpte ps3, är skit nöjd och den är verkligen BÄTTRE.

Senast ändrad:

26 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

Ps3, för att det äger

27 Jul 2008
Nivå 6 · Fuskare

va det nödvändigt att göra en omröstning om vilken av dom som är bäst i ps3 forumet? klart att ps3 får mest röster då <_< ...

OnT: Jag säger det jag brukar säga när jag får denna uttjatade fråga: om jag inte hade haft någon av dom hade jag sagt ps3, men nu har jag båda så jag väljer *trumvirvel* 360! :)

28 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare

Hahaha, nu kommer det bli bråk :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tog 360 för att jag har spelat det mer och jag tycker mer om kontrollerna. Dom sitter skönt på handen.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är ju korkat att ha en i PS3-delen och en i 360-delen, för varje konsol kommer vinna i sin egen avdelning.

Håller helt med.

↗ till inlägget
ju billigare den är desto mer sämre blir den. xbox360 har hur stora kontroller som helst
Nehe? En billigare tidning kan vara bättre än en dyrare. Så varför kan det inte vara så med konsoller?

Ja Kontrollerna är ju så stora att man inte ens kan rubba dom!!! Dom är ju enorma!?!?!?

Eller nej vänta nu... Dom har ju formen för att dom ska sitta skönt på handen. -.-''

Kom med ett vettigt argument.

Nivå 5 · Fuskare

Oftast är dyrare bättre, men inte alltid. Tycker PS3 och Xbox 360 är ganska jämna. Förutom att PS3 är bättre så... Hehe, skoja. :D

christian9710: PS3:s kontroller är nästan större än 360:s. Jag gillar PS3:s mer för den är... Perfekt för mig.

Nivå 6 · Fuskare

när jag hade mitt ps2 så tyckte jag dom kontrollerna va bättre men nu när jag spelar på mitt 360 så tycker jag att dom är bättre, man vänjer väl sig B)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Gillar båda.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in