Thunder Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Vad händer när man klarat spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag föreslår att dom som inte vill veta slutar läsa nu.. Men dom har typ en fest på lon lon ranch :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ne...typ överallt...man ser alla dansa och sånt..men är det verkligen kul o veta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 man gör nästan ingenting... man ser det och sen får man börja där man sparade senast.. (om du laddar spelet!) för man måste stänga av det sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 jag visste inte att man kunde möta ganon hela tiden efter att amn klarat spelet första gången jag gjorde det så jag trodde att jag skulle få göra om allt igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Precis ingenting händer bara en liten rolig film! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Rolig film? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 jag visste inte att man kunde möta ganon hela tiden efter att amn klarat spelet första gången jag gjorde det så jag trodde att jag skulle få göra om allt igen Hehe... Så gjorde jag också!Jag trodde det var fel på vårt minnes kort så jag spelade om och om och tittade till Kortet ibland :P Och nu efter 3 år så får jag veta vad problemet är! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Rolig film? Det är kul när Biggoron dansar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 (redigerat) Jag blev rätt besviken när jag märkte det! <_< Redigerat 1 April 2004 av Link93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jo, de har fest...och här kommer mer spoiler, men du bad ju om det ;): Link ger tillbaka Ocarina of Time till Zelda. Då skickar hon honom tillbaka till tiden då han är liten igen. Så allt var liksom förgäves...så kändes det för mig i alla fall :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 ja :( det var ju hemskt! man skulle ju typ fortsätta vara stor (och gifta sig med zelda :D skojja). det känns liksom som att inget hänt när man blir liten igen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg