Det är klart Malon gillar Link, han hämtar ju tillbaka Talon när Ingo tagit makten. Men jag tror inte nån är kär i Link och ingen är kär i honom. Han har för mycket annat att tänka på! Fast Nabooru tycker ju att han är snygg... :Dja. .. saria gillar honom iallafall han är förlovad med ruto zelda gillar honom malon har dom inte sagt något om.. men jag tror hon gillar link talon ville ju att dom skulle gifta sig iaf :P
Ocarina Of Time
nej ruto tvingade inte link till äktenskap.. link ville ha zoras sapphire (förlovnings medealjongen eller vad man ska säga) hon gav den till link och dom blev förlovade så.. link ville ju typ :P
Näääh, det kan jag nog inte hålla med om, Link var ju tvungen att ta stene, han visar ju efteråt att han hellre slänger sig i vattnet än att vara med Ruto, med ett mysko ljud som tilägg.nej ruto tvingade inte link till äktenskap.. link ville ha zoras sapphire (förlovnings medealjongen eller vad man ska säga) hon gav den till link och dom blev förlovade så.. link ville ju typ :P
Ja, jag håller med. Link verkar inte vara så intresserad av flickor överhuvudtaget.(Kanji-Thoridahs @ 05/04-2004 21:52:13)nej ruto tvingade inte link till äktenskap.. link ville ha zoras sapphire (förlovnings medealjongen eller vad man ska säga) hon gav den till link och dom blev förlovade så.. link ville ju typ :P
Näääh, det kan jag nog inte hålla med om, Link var ju tvungen att ta stene, han visar ju efteråt att han hellre slänger sig i vattnet än att vara med Ruto, med ett mysko ljud som tilägg.
ne.. men han ville ju ha ringen så han ja okej då!!! han var tvungen men han var inte så förståndig som liten :)
Okej är inget ja!
Vilken ring? Menar du Zora's Sapphire?ne.. men han ville ju ha ringen så han ja okej då!!! han var tvungen men han var inte så förståndig som liten :)
ja, jag sa fel.. det är ju typ en medaljong eller något..
Helig sten, faktiskt.
Jag tar tillbaka det jag sagt! Link och Malon ÄR kära! :wub: Här är bildbeviset: http://www.zeldalegends.net/fanart/display...at=10148&pos=11 ;) (Klicka på adressen.)
Bläddra gärna igenom albumet. Otroligt snygga blider.
Det är ju fanart!
Duh! :rolleyes: Försökte vara lite rolig, men det uppfattades visst inte.Det är ju fanart!
Hehe..Eftersom all fanart (Som jag har tittat på genom mina år) handlar att om Malon eller Zelda kysser Link, så är nog det bäst att Link får tid att välja vem!!
Jag tycker nog att Malon är snyggast, och sötast
Jag tycker nog att båda är lika söta, men Zelda och Link passar bäst ihop. Link är Hero of Time, Zelda är Seventh Sage. Båda har en del av Triforce. Båda drömmer profetiska drömmar. Båda utgör huvudpersoner i kampen mot Ganon. Malon är bara en simpel bondflicka. Närå, hon är cool. ;) Men Zelda passar bättre.Hehe..Eftersom all fanart (Som jag har tittat på genom mina år) handlar att om Malon eller Zelda kysser Link, så är nog det bäst att Link får tid att välja vem!!
Jag tycker nog att Malon är snyggast, och sötast
Det kanske är därför..Alla ritar Malon och lLink tillsammans...Det kanske är att Link tycker synd om Malon..Och Link var ju en Kokiri förut..Det är ju ganska lågt också